صفحه اصلی / نرخ بیکاری ۱۱ درصدی ایلام با وجود منابع عظیم نفت و گاز

نرخ بیکاری ۱۱ درصدی ایلام با وجود منابع عظیم نفت و گاز

ایلام- خبرنگار کسب و کار: استاندار ایلام گفت: استان ایلام با وجود منابع عظیم نفت، گاز و پتروشیمی دارای نرخ بیکاری ۱۱.۶ است.
قاسم سلیمانی دشتکی در دیدار با معاون پارلمانی و حقوقی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با استاندار ایلام با بیان اینکه با توسعه صنایع پایین دستی می توان نرخ  بیکاری در استان را کاهش داد، اظهارداشت: اعتبارات کلان ابلاغی مقام معظم رهبری برای رفع بیکاری بسیار کارساز است و باید از این اعتبارات برای رفع  بیکاری در استان استفاده کنیم.
وی با اشاره به اینکه افق آینده ایلام بسیار روشن است، افزود: خلاقیت مدیران در کارآفرینی یکی از راهکارهای کاهش نرخ بیکاری بوده و مدیران با تعریف پروژه های متعدد و دارای توجیح می توانند برای بخش اشتغالزایی، خلاق و کارافرین باشند.
استاندار ایلام کنگره عظیم اربعین و میزبانی از زوار میلیون اباعبدالله الحسین (ع) را از ظرفیت های بزرگ ایلام عنوان و تصریح کرد: باید از تمام ابعاد سیاسی، اقتصادی و مذهبی کنگره عظیم اربعین برای پیشرفت استان بهره لازم را ببریم.
قاسم سلیمانی دشتکی با تأکید بر اینکه ابعاد مذهبی و سیاسی اربعین بر بعدهای دیگر ارجحیت دارد، خاطرنشان ساخت: کنگره عظیم اربعین در مقابل داعش قدرت تَشَیُع را نشان میدهد، اما باید به فرصت های اقتصادی آن توجه و به صنعت توریسم مذهبی تبدیل شود.
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.