صفحه اصلی / دانش‌آموزان مجتمع آموزشی طاهره از نزدیک با خدمات بانکی آشنا شدند

دانش‌آموزان مجتمع آموزشی طاهره از نزدیک با خدمات بانکی آشنا شدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، مرجان سیدی رئیس شعبه فلکه صادقیه این بانک، در خصوص این مراسم گفت: بانک اقتصادنوین از سال‌ها قبل نسبت به معرفی خدمات بانکی به نوجوانان اقدام کرد که در این راستا هماهنگی‌های لازم برای حضور دانش‌آموزان مجتمع آموزشی طاهره صورت گرفت.
وی با اشاره به تاثیر مثبت بازدید از شعب بانک در میان دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان با حضور در شعبه بانک در قالب پنج گروه با انواع خدمات بانکی از جمله بانکداری الکترونیکی، خودپرداز، تسهیلات، صندوق و بیمه آشنا می‌شوند.
سیدی در خصوص رده سنی دانش‌آموزان بازدید کننده از شعبه این بانک اظهار داشت: دانش‌آموزان در سال ششم به صورت تئوریک با مباحث پول و اقتصاد آشنا می‌شوند که حضور در محیط شعبه بانک برای درک دقیق مفاهیم آموزشی در این باره مهم و تاثیرگذار است.
سوزان ابوالحسنی مسئول آموزش دانش‌آموزان مجتمع آموزشی طاهره حاضر در شعبه صادقیه بانک اقتصادنوین نیز در خصوص این مراسم گفت: قرار گرفتن در محیط شعبه زمینه آموزش اثرگذار و ماندگار را برای دانش‌آموزان فراهم می‌کند.
وی گفت: در این بازدید علاوه بر اینکه دانش‌آموزان با مفاهیم و جزییات خدمات بانکی آگاه می‌شوند، از نزدیک با فضای شغلی بانکداری نیز آشنا می‌شوند که این مهم در آینده نزدیک می‌تواند در انتخاب شغل به آنها کمک کند.
ابوالحسنی ادامه داد: در کشورهای پیشرفته دانش‌آموزان ضمن آموزش در محیط مدرسه به صورت ادواری با حضور در محیط‌های واقعی در قالب اردوهای دانش‌آموزی، از نزدیک با جزییات شغل‌های رایج در اجتماع آگاه می‌شوند که این آگاهی برای انتخاب شغل آنها بسیار مفید است.
وی گفت: حضور دانش‌آموزان در محل‌هایی از این دست علاوه بر افزایش انگیزه دانش‌آموزان، اعتماد به نفس آنها در عرصه‌های اجتماعی را نیز بهبود می‌بخشد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.