صفحه اصلی / حل مشکلات اصناف را باید به دستگاه های متولی سپرد

حل مشکلات اصناف را باید به دستگاه های متولی سپرد

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات اصناف استان، اظهار داشت: بازاریان علیرغم کسادی بازار مظلومانه خدمت می کنند، شاید علت بخشی از این مشکل به ما برگردد، از فرمانده انتظامی درخواست کردم که به بازار ورود نکنند و این کار را به دستگاه های متولی و کارشناسان مربوطه بسپارند.
 احمد مرادی در دهمین اجلاس عمومی اصناف مرکز هرمزگان، گفت: احساس من این است که در هر زمان و جایگاهی که قرار می گرفتم و یا هستم باید در خدمت اصناف و بازاریان باشم چرا که دغدغه و نگرانی شما به حق است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اتاق اصناف ایران ، وی افزود: کار داد و ستد و خرید و فروش کالا در استان هرمزگان مظلومانه انجام می شود و بعضی مواقع، کار و کاسبی که کار حبیب خداست با تحقیر انجام می شود که زیبنده هیچ کدام از اصناف و بازاریان استان هرمزگان نیست.
مشکلات اصناف و بازاریان باید حل و فصل شود
مرادی، حضور جلالی رئیس اتاق اصناف مرکز هرمزگان در جلسات شورای اداری را فرصتی مغتنم برای بیان مشکلات اصناف و بازاریان دانست و گفت: مشکلات اصناف و بازاریان باید حل و فصل شود، چرا که با رفع مشکلات این قشر از جامعه، بخشی از مشکلات مردم مرتفع می شود و این به عنوان یک موضوع اساسی برای نمایندگان مردم استان در اولویت است.
وی گفت: بازاریان علیرغم کسادی بازار مظلومانه خدمت می کنند، شاید علت بخشی از این مشکل به ما برگردد، از فرمانده انتظامی درخواست کردم که به بازار ورود نکنند و این کار را به دستگاه های متولی و کارشناسان مربوطه بسپارند، سردار ملکی قول دادند که نیروی انتظامی به بازار ورود نکند.
نماینده مردم هرمزگان در مجلس با تاکید بر لزوم ساماندهی دستفروشان برای جلوگیری از ضربه زدن به بازار تاکید کرد و گفت: اطمینان دارم که با همه ملاحظات سیاسی، اجتماعی، فرهنگی می توان به بازاریان خدمت کرد، چراکه ۹۰ درصد بار بر دوش بازاریان است.
مردم آثار مالیاتی را که پرداخت می کنند در سطح شهر نمی ببنند
مرادی ادامه داد: همچنین به اداره مالیات و دارایی استان نیز تاکید کردم که اجازه نمی دهیم تا با اعمال فشار بر مردم مفتخر به جمع آوری مازاد درآمد مالیاتی شوید، افراد مالیات می پردازد اما آثار و برکات آن را در سطح شهر مشاهده نمی کنند، یا اگر ۵۰ درصد از سهم مالیات که قرار است به خود مردم برگردد، محقق نشود که در چنین شرایطی اخذ مالیات ظلم بر مردم است.
وی افزود: دولت به مالیات تکلیف کرده که باید بتوانید در استان هرمزگان ۲۴۰۰ میلیارد تومان مالیات جمع آوری کند، دولت هم به خوبی می داند که اداره کل مالیات در استان هرمزگان این کار را انجام می دهد درحالی که نه تنها صدایی از مردم و نمایندگان آنان درنمی آید بلکه حمایت هم می کنند.
نمایندگان مردم در مجلس باید از عقبه مردمی قوی برخوردار باشند
نماینده مردم هرمزگان در مجلس تصریح کرد: در سطح ملی به ضعف ما پی برده اند و می دانند که ما تا چه اندازه قانع هستیم بنابراین هر طور که بخواهند با ما رفتار می کنند و ما نیز نظاره گر هستیم، این تحقیرات آزاردهنده بوده و زیبنده استان هرمزگان نیست.
مرادی در پایان گفت: نمایندگان مردم در مجلس باید از عقبه مردمی قوی برخوردار باشند، یک نماینده مجلس با توکل بر خدا و پشتوانه مردمی هیچ وقت تنها نیست، زمانی تنهاست که مردم وی را قبول نداشته باشند و بدانند که نماینده شان نمی تواند گره ای از مشکلات شان را حل کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.