صفحه اصلی / گروه رستاک خواننده تیتراژ «صبح بخیر ایران»

گروه رستاک خواننده تیتراژ «صبح بخیر ایران»

 علی هنرور (تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه) اظهار کرد: سری جدید «صبح بخیر ایران» از جنس صبح و طراوات صبحگاهی است که فضایی شاد و مفرح خواهد داشت.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه یک، او درباره آیتم‌های برنامه گفت: «صبح بخیر ایران» برنامه‌ای کاملا صبحگاهی همراه با شور و اشتیاق بامدادی خواهد بود؛ بنابراین همه آیتم‌های این برنامه کوتاه است و تلاش کردیم زیاد دنبال حاشیه‌ها نرویم و حاشیه‌سازی هم نکنیم.
 
هنرور تصریح کرد: موسیقی و هیجان صبحگاهی در دستور سری جدید «صبح بخیر ایران» است و از مصاحبه‌های طولانی و گفت‌وگو محور خسته‌کننده پرهیز خواهیم کرد.
 
تهیه‌کننده صبح بخیر ایران درخصوص بخش‌های سری جدید این برنامه عنوان کرد: پزشکی، ورزشی و ورزش صبحگاهی، ایرانشناسی و گردشگری، آشپزی، روانشناسی، و ادبی و فرهنگستان از جمله بخش های این برنامه هستند.
 
علی هنرور زمان پخش برنامه را از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ صبح الی ۸ عنوان کرد و افزود: بخش ورزش صبحگاهی با سبکی جدید به همراه تصاویر خاص تقدیم بینندگان می‌شود. در بخش ادبی و فرهنگستان هم هر روز یک محور ازجمله ریشه ضرب المثل ها، حکایت های فارسی و ایرانی و چه بگوییم و چگونه بنویسیم، مطرح می شود.
 
اقبال واحدی، مبینا نصیری، میلاد شیران، فوژان احمدی، امیرحسین بابازاده و دکتر حسن زاده مجریان برنامه «صبح بخیر ایران» هستند که بخش‌ها و آیتم‌های گوناگون برنامه را همراه با کارشناسان و مهمانان، اجرا خواهند کرد.
 
علی هنرور یادآور شد: گروه رستاک تیتراژ ابتدایی و مرتضی سرمدی تیتراژ پایانی برنامه را با نام «صبح بخیر ایران» خوانده‌اند.
 
او در پایان گفت: به مروز زمان و با اضافه شده آیتم های جدید، مجریان و همکاران جدیدی هم به جمع برنامه می پیوندند.  
 
«صبح بخیر ایران» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی هنرور کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیما است که از شنبه (۲۹ مهر ماه) پنج روز در هفته و ساعت ۶:۳۰ روی آنتن می‌رود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.