صفحه اصلی / سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب با حضور ۱۰۵ شرکت خارجی آغاز شد

سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب با حضور ۱۰۵ شرکت خارجی آغاز شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، در سیزدهمین نمایشگاه صنعت آب ۲۵۸ شرکت داخلی و ۱۰۵ شرکت خارجی حضور دارند که شرکت کنندگان خارجی در این نمایشگاه از ۲۰ کشور از جمله ایتالیا، ترکیه، آلمان، آذربایجان، مجارستان، چین، فرانسه، اسپانیا، دانمارک، کره جنوبی، هندوستان، سوئیس، اتریش، انگلستان، سوئد، ژاپن، کانادا، بلژیک، ایسلند و جمهوری چک هستند.
در این نمایشگاه، کشورهای چین و آلمان و ترکیه به صورت پاویون کشوری در نمایشگاه حضور پر رنگ‌تری از سایر شرکت کنندگان دارند؛ علاوه بر حضور شرکت‌های فعال در بخش صنعت آب، و تاسیسات آب و فاضلاب، تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد و انجمن‌های مرتبط نیز در نمایشگاه حضور دارند تا در خصوص سیاست‌های حوزه خصوصی و تولیدات ساخت داخل و تعامل آن‌ها با دولت نقش جدی‌تری از خود به نمایش بگذارند.
در این نمایشگاه انواع لوله و اتصالات پلیمری و فلزی، تصفیه و فیلتراسیون، سامانه‌های آب شیرین‌کن، لوله و اتصالات و شیرآلات، اتوماسیون و سامانه‌های ابزار دقیق، سامانه‌های اندازه گیری، تجهیزات آزمایشگاهی و آخرین فناوری‌ها و تولیدات و تجهیزات آب و فاضلاب در معرض نمایش عمومی قرار خواهد گرفت.
در این نمایشگاه به مدت چهار روز در فضایی به وسعت ۳۰ هزار مترمربع برپاست و همه روزه از ساعت ۹ صبح تا ۵ بعداز ظهر پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین مطالعه کنید:

زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد

به گزارش کسب و کار نیوز ، ارسلان مالکی با اشاره به اینکه تامین زمین …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.