صفحه اصلی / موفقیت کسب‌وکارهای نوپا با ورود سرمایه‌گذار

موفقیت کسب‌وکارهای نوپا با ورود سرمایه‌گذار

سرمقاله
 سرمایه و حمایت از سرمایه‌گذاری در این بخش که در حال حاضر تمام دنیا در حوزه فناوری اطلاعات چشم به درآمدزایی از آن دوخته‌اند و ماهیت خود این کسب‌وکارها هم ثروت‌آفرینی است، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. 
استارت‌آپ‌ها و کسب‌وکارهای نوپا هم مانند هر کسب‌وکاری با ورود سرمایه‌گذار و حمایت‌های مختلف، موفقیت‌های بیشتری را به دست می‌آورند و به عبارتی موفقیت آنها با ورود سرمایه‌گذار به نوعی تضمین خواهد شد. استارت‌آپ‌های موفق می‌توانند علاوه بر بالا بردن رقم سرمایه در گردش خود، میلیون‌ها شغل نیز ایجاد کنند. اشتغالزایی تولید بیشتر را موجب می‌شود و این اقدام می‌تواند دستیابی به بازارهای صادراتی را به کمک سرمایه‌گذاران همان کشور تسهیل کند و سبب رشد صادرات غیرنفتی کشور شود. از طرف دیگر کشور ما پتانسیل و ظرفیت‌های بسیار زیادی برای جذب سرمایه‌گذاران خارجی دارد که می‌توان از آن بهره گرفت. علاوه بر این نیروی کار ورزیده و توانمند هم در کشور ما بسیار ارزان است و همین امر باعث می‌شود  سرمایه‌گذاران به دنبال اطلاع‌رسانی و تامین امنیت‌شان پا به عرصه بگذارند و با تزریق سرمایه کسب‌وکارهای نوپا را در شناسایی بازارهای هدف حمایت کنند. 
بنابراین به طور کلی برای تحقق این امر، سیاست‌ها و قوانین کشور باید از جذب سرمایه‌ حمایت کنند و از سوی دیگر باید تبلیغات مناسب در سطح جهان درباره تامین امنیت منابع مالی برای سرمایه‌گذاران خارجی نیز داشته باشیم. 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.