صفحه اصلی / صفاری‌نطنزی: ترامپ اروپا را مقابل خود قرار داده است

صفاری‌نطنزی: ترامپ اروپا را مقابل خود قرار داده است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرتضی صفاری نطنزی در واکنش به اظهارات ترامپ اظهار داشت: اتحادیه اروپا و برخی از اعضای سازمان ملل در اظهارات خود به روشنی مخالفتشان را با ترامپ نشان دادند که این را می توان در بیانیه طرف‌های اروپایی ۱+۵ و خانم موگرینی به خوبی مشاهده کرد و به این نتیجه رسید که حداقل کشورهای اروپایی مخالف تصمیم ترامپ هستند.
وی تصمیمات ترامپ را نتیجه شکست‌ سیاست هایش در منطقه دانست و خاطرنشان کرد: سیاست‌های آمریکا در سوریه، عراق و ایجاد جریان‌های تروریستی همچون داعش شکست خورده نتیجه‌ای نداشته است. در مقابل تنها  هزینه هنگفتی را به آمریکا تحمیل کرده است.
صفاری نطنزی ترامپ را به فرد مستی تشبیه کرد که کتک خورده و از دور با عربده‌کشی حریف می طلبد و تنها خانوده‌اش را دچار سرخوردگی کرده است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم آمریکا نیز پذیرای این صحبت‌های ترامپ نیستند و با آگاهی به حقوقشان زیر بار حرف های این چنینی این آدم مست و لایعقل نمی روند. حرف‌ها و تصمیماتی که نتیجه‌ای جز انزوای آمریکا نخواهد داشت.
وی در پایان با تاکید بر اینکه «هیچ فرد عاقل و هیچ سیاستمدار آگاهی اظهارات ترامپ را نمی پذیرد» افزود: صحبت‌های ترامپ درباره حکومت و دولت ایران و سپاه پاسداران همه به خاطر شکست‌هایش در منطقه است که برای فرار از آن می‌خواهد ایران را سیبل قرار دهد.

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.