صفحه اصلی / استقرار به روز ترین تجهیزات بانک شهر در نمایشگاه کتاب گلستان

استقرار به روز ترین تجهیزات بانک شهر در نمایشگاه کتاب گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، شهرام عالی پور با بیان این‌که این نمایشگاه با حضور ناشران برتر کشور در گرگان برپا می‌شود، افزود: بانک شهر  با تمام توان و تجهیزات بانکی نوین به خدمات رسانی به بازدیدکنندگان و ناشران این نمایشگاه می‌پردازد.
وی با تاکید بر این‌که بانک شهر به عنوان تنها بانک عامل نمایشگاه‌های کتاب استانی ، مدرن ترین و جدیدترین دستگاه‌ها و ابزار الکترونیک را جهت سهولت در انجام امور بانکی در این نمایشگاه ها مستقر می‌کند، خاطرنشان کرد: بانک شهر حمایت از اهالی نشر و کتابخوانی را در صدر برنامه های خود قرار داده است.
عالی پور خاطر نشان کرد: تجربه بانک شهر در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب منجر به رضایت بازدیدکنندگان در سراسر کشور شده و حضور این بانک در همه نمایشگاه‌ ملموس است.
رئیس منطقه ۵ بانک شهر در ادامه گفت گفت: در این نمایشگاه ۱۰ هزار و ۴۵۰ بن کارت به مبلغ ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به دانش آموزان، دانشجویان،طلاب و سایر مراجعه کنندگان با ارائه کارت ملی تحویل خواهد شد که  بُن کارت هایی که در بانک شهر وجود دارد در دو نوع ، ۵٠ و ١٠٠ هزار تومان توزیع می شود.
وی افزود: این بُن کارت‌ها در زمان برگزاری نمایشگاه و تنها برای خرید کتاب در غرفه های درون نمایشگاه قابل استفاده است.
بر این اساس، یازدهمین نمایشگاه کتاب استانی گلستان با حضور بیش از ۵۰۰ ناشر از ۲۵ الی ۳۰ مهرماه برگزار می شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.