صفحه اصلی / رضایی: برخی کشتی‌گیران به ترکیب امید اضافه می‌شوند/حضور نفرات‌مان در لیگ بدون عوارض نیست

رضایی: برخی کشتی‌گیران به ترکیب امید اضافه می‌شوند/حضور نفرات‌مان در لیگ بدون عوارض نیست

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران در راه آماده‌سازی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان اظهار کرد: پس از قبول سمت سرمربیگری تیم ملی زیر ۲۳ سال، با توجه به فرصت کمی که در اختیار داشتیم بلافاصله کادر فنی مورد نظرم را معرفی و تمرینات را آغاز کردیم. البته به‌دلیل برگزاری رقابت‌های لیگ بیش‌تر نفرات‌مان بعد از چند روز درگیر مسابقات لیگ شدند تا این که دیروز (جمعه) به تمرینات تیم ملی اضافه شدند و در حال حاضر تمرینات با حداکثر نفرات در حال پیگیری است. البته ما در غیاب این نفرات نیز تمرینات را ادامه دادیم.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد زیر ۲۳ سال ایران با بیان این که اردوی فعلی این تیم تا ۲۵ مهرماه ادامه خواهد داشت تصریح کرد: پس از ۳ یا ۴ روز تعطیلی بار دیگر اردوی بعدی را تا زمان اعزام به رقابت‌های قهرمانی جهان از سر خواهیم گرفت. امیدوارم با توجه به فرصت کمی که در اختیار داریم بتوانیم نفرات‌مان را با آمادگی روحی و بدنی مناسب راهی رقابت‌های جهانی کنیم.
او درباره این که آیا قصد دارد تغییراتی در ترکیب تیم ملی دهد و برخی کشتی‌گیران را به این فهرست اضافه کند یا خیر؟ گفت: قطعا این کار را با توجه به نظرات و هم‌فکری با همکارانم و سایر دوستان انجام خواهیم داد. مطمئنا افرادی که احساس کنیم شایستگی حضور در تیم ملی را دارند اما خارج از ترکیب هستند را اضافه خواهیم کرد. تا پس از آن یا با برگزاری انتخابی یا بدون برگزاری دیدار انتخابی با توجه به زمان کم تا آغاز رقابت‌های جهانی به ترکیب تیم ملی اضافه شوند. در برخی از وزن‌ها تغییراتی خواهیم داشت که فعلا نمی‌توانم اسامی اوزان مدنظرمان را اعلام کنم.
رضایی درباره وضعیت آمادگی روحی و بدنی کشتی‌گیران تیم ملی نیز گفت: شرایط، زمان و سختی کارمان کاملا مشخص است. با توجه به وجود همه مشکلات ابتدا سعی کردیم شرایط جسمی و روحی کشتی‌گیران را به وضعیت مناسب برسانیم. با توجه به زمان کمی که در اختیار داریم سعی می‌کنیم بهترین نتیجه ممکن را بگیریم. البته بیش‌تر کشتی‌گیران ما به‌دلیل حضور در رویدادهای مختلف بین‌المللی در وضعیت آمادگی بدنی ۵۰ تا ۶۰ درصد هستند اما بیش‌تر باید بر روی مسائل روحی و روانی تیم تمرکز کنیم و در فرصت باقیمانده کشتی‌گیران را که بیش‌ترشان خسته از حضور در رقابت‌های مختلف هستند را ریکاوری کنیم تا مهیای حضور در رویداد قهرمانی جهان شوند.
وی در پایان درباره حضور بیش‌تر کشتی‌گیرانش در رقابت‌های لیگ کشتی و احتمال لطمه به تیم ملی گفت: به هر صورت این موضوع بدون عوارض و لطمه نیست اما با توجه به این که کشتی‌گیران با ۴ کیلو ارفاق وزن در لیگ کشتی می‌گیرند ما به رقابت‌های لیگ به عنوان دیدار تدارکاتی برای کشتی‌گیران‌مان نگاه می‌کنیم و سعی می‌کنیم دید مثبت نسبت به این موضوع داشته باشیم. اما به هر حال این امر عوارض و نکات منفی را نیز برای تیم ملی و لطمه به تمرینات خواهد داشت. امیدوارم در نهایت این گونه مسائل مشکلی را برای تیم ملی به‌وجود نیاورد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.