صفحه اصلی / طباطبائی: معلوم بود که شفر شناخت کافی از بازیکنان ندارد/ مسیر استقلال را اشتباه می‌بینیم

طباطبائی: معلوم بود که شفر شناخت کافی از بازیکنان ندارد/ مسیر استقلال را اشتباه می‌بینیم

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا هادی طباطبائی درباره مصاف استقلال و فولاد که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: بازی خوبی را شاهد نبودیم و بازی از کیفیت لازم برخوردار نبود. استقلال کیفیت مناسبی ارائه نداد. به هرحال این تیم دچار تغییراتی شده بود ولی تغییری را در زمین شاهد نبودیم و یک بخشی از این موضوع هم بابت رفتار غیرحرفه‌ای‌ بود که در هفته گذشته رخ داده بود و با یکسری اسم بازی شد. این مساله تاثیر خودش را گذاشته بود. از طرفی مشخص بود که شفر شناخت کافی را از استقلال ندارد و از سویی دیگر نباید فراموش کنیم که استقلال به افراد فرصت چندانی نمی‌دهد. نحوه چیدمان بازیکنان استقلال و نحوه بازی آنها نشان می‌داد که شفر شناخت کافی از بازیکنان را ندارد. البته مصاف جام حذفی که هفته پیش رو برگزار می‌شود، می‌تواند به این تیم کمک کند.
وی ادامه داد: از دیروز (جمعه) که مطالب مختلف را مطالعه می‌کنم، مدام می‌بینم که گفته می‌شود استقلال نیاز به یک تمام کننده دارد. فرض بگیریم که استقلال نیاز به یک مهاجم خوب هم داشته باشد ولی وقتی توپ به مهاجم نمی‌رسد چه فرقی دارد؟ به نظرم مسیر را اشتباه می‌بینیم. ما باید روی بحث خلق موقعیت بیشتر توجه داشته باشیم و این مساله ارتباطی به بحث مهاجم ندارد. یعنی باید توپ به مهاجم برسد تا به گل برسیم. می‌گویند مالکیت توپ با استقلال بوده ولی باید توجه کنیم که وقتی حریف شما به عقب می‌رود، طبیعتا مالکیت توپ در اختیار شما قرار می‌گیرد و مالکیتی در این‌جا اهمیت دارد که به شما فرصت گلزنی بدهد و ما چنین چیزی را در بازی با فولاد ندیدیم. به عبارت دیگر مالکیت توپ در زمین خودی بی‌فایده است و وقتی این مالکیت سودمند می‌شود که ما در زمین حریف این مالکیت را توسعه بدهیم و بتوانیم خلق موقعیت داشته باشیم. تیم فولاد هم آمده بود که شکست نخورد و به دنبال یک امتیاز بود. از طرفی به ضد حملات هم چشم دوخته بود تا به گل برسد.
پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به تجربه کار کردن زیر نظر کخ، شفر می‌تواند به استقلال کمک کند، گفت: کار کردن در استقلال آسان نیست. از طرفی استقلال هم تیم فوق‌العاده‌ای است. این تیم نفرات زیادی دارد که همین امر هم می‌تواند مشکل ساز شود چون همگی خود را در حد فیکس بازی کردن می‌دانند. با این حال من امیدوارم شفر با استقلال نتیجه بگیرد.
او در پایان و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به ماجرای دستیاران شفر چیست، گفت: یکی از مسئولان استقلال از من سوال کرد و به او گفتم که هرکسی را به عنوان سرمربی انتخاب کنید، باید یک مربی خوب داخلی کنار او بگذارید که فضای فوتبال ایران و بازیکنان را بشناسد و باید در این زمینه حتما اقدام شود. بعدها در این‌باره نظرم را دقیق‌تر بیان می‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.