صفحه اصلی / ناظم‌الشریعه: آینده از آن بازیکنان جوان تیم ملی است

ناظم‌الشریعه: آینده از آن بازیکنان جوان تیم ملی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد ناظم‌الشریعه در نشست خبری پیش از شروع مسابقات مقدماتی قهرمانی ۲۰۱۸ فوتسال آسیا در منطقه جنوب و مرکز آسیا که به میزبانی تبریز می‌شود، اظهار کرد: مایه خرسندی است که میزبانی این مسابقات به ایران و شهر زیبای تبریز داده شده است. برای اولین بار است که یک تقویم منسجم برای دو سال آینده تیم بزرگسالان و امید تدوین کرده‌ایم و این برنامه‌ریزی آینده بسیار روشن و خوشی را در پی خواهد داشت.
وی افزود: بالای ۶۰ درصد شاکله تیم‌مان را بازیکنان جوان تشکیل داده‌اند و در حال انجام آینده‌نگری برای حضوری قدرتمند در جام جهانی ۲۰۲۰ هستیم.
ناظم‌الشریعه خاطرنشان کرد: این موفقیت‌ها به تلاش باشگاه‌های داخلی ما بر می‌گردد. تمام همکاران من زحمت می‌کشند و کشف استعداد بر عهده مربیان باشگاه‌ها است و ما تنها وسیله‌ای برای جمع کردن این استعدادها دور هم هستیم و مطمئنم آینده از آن این جوانان است.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران ادامه داد: جوانگرایی هزینه دارد و ما بعد از جام جهانی ۴۵ بازیکن از باشگاه‌های مختلف دعوت کردیم که تیم کنونی حاصل آن جمع ۴۵ نفره است. به هیچ وجه مسابقات مقدماتی را دست کم نگرفتیم و ایمان دارم که این بازیکنان می‌توانند جا پای بزرگان بگذارند.
وی در خصوص رقیبان خود در این رقابت‌ها، بیان کرد: به تمام حریفان‌مان احترام می‌گذاریم و در هر بازی برای بردن وارد زمین خواهیم شد. تیم ملی افغانستان آینده بسیار خوبی دارد و تیم قدرتمندی را راهی این رقابت‌ها کرده است.
بر اساس این گزارش، اصغر حسن‌زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال نیز در این نشست اظهار کرد: این اولین تجربه برای ایران است که مقدماتی جام ملت‌های آسیا را میزبانی می‌کند. شهر تبریز بابت این میزبانی خوب، تشکر و قدردانی می‌کند. امیدوارم بتوانیم بازی‌های زیبایی را به نمایش بگذاریم و ملت ایران را شاد کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.