صفحه اصلی / ظرفیت تولید فولاد کشور به ۵۵ میلیون تن می رسد

ظرفیت تولید فولاد کشور به ۵۵ میلیون تن می رسد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر،  اسحاق جهانگیری در مراسم افتتاح کارخانه تولید آهن اسفنجی میانه با اشاره به راهبردهای دولت روحانی اظهار داشت: راهبرد اول روحانی حل پیچیده ترین مسائل بین المللی است و تیم مذاکرات ایران ثابت کردند که می توانند از حق مردم دفاع کنند و دومین راهبرد دولت روحانی درخصوص امور اقتصادی کشور است تا با افزایش اشتغال در کشور زندگی شرافتمندانه ای به مردم هدیه دهد.
وی با بیان اینکه مذاکره درباره برجام یک الگو برای حل مسائل پیچیده بین المللی بود، افزود: ما اهل گفتگو و تعامل هستیم و از مسیر طراحی شده خود عقب نشینی نخواهیم کرد.
معاون اول رئیس جمهور با اشاره به رشد اقتصادی کشور گفت: در سال گذشته رشد اقتصادی کشور ۱۲ درصد بود و در سه ماهه نخست امسال نسبت به سه ماهه نخست سال ۹۵ اقتصاد بالای هفت درصد رشد داشته است و در این سه ماه ۷۰۳ هزار نفر صاحب شغل شدند.
جهانگیری با بیان اینکه راهبرد اقتصاد مقاومتی مهمترین پروژه پیش روی ماست، اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی تنها برای روزهای سخت و تحریم ها نیست، مهمترین پیام اقتصاد مقاومتی این است که اقتصاد را به حدی برسانیم تا هیچ کشور خارجی به اقتصاد کشور ضربه وارد نکند.
وی ادامه داد: مهمترین کار ما در مقابل شیطنت ها و کارهایی که آمریکاییها انجام می دهند منسجم و متحد بودن مان در داخل کشور است.
معاون اول رئیس جمهور اضافه کرد: نیاز دیگر صنعت فولاد، گاز است و کشور ایران از نظر ذخایر گاز رتبه اول را در دنیا دارد و در همه رشته های صنعتی بخصوص در صنعت فولاد قوی ترین و متخصص ترین نیروهای کار در ایران وجود دارد و طراحی تولید آهن اسفنجی متعلق به ایران است.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.