صفحه اصلی / جایگاه آمریکا در منطقه متزلزل است

جایگاه آمریکا در منطقه متزلزل است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، سید حسن حسینی شاهرودی در گفتگو  ضمن بیان اینکه مشکل آمریکا با ایران مقوله اقتصادی، سیاسی یا نظامی نیست بلکه این اختلافات بر اساس ایدئولوژی هستند، ابراز داشت: آمریکا امروز در شرایطی نفوذ خود در منطقه را از دست داده که هیچ زمان این چنین در ذلت به سر نبرده است.
وی افزود: این کشور داعش را پدید آورد تا ٢٠سال در منطقه ناامنی و درگیری را ایجاد کند اما شاهد بودیم که پرونده گروهک تروریستی داعش سه ساله توسط سربازان اسلام بسته شد.
عضو خانه ملت بااشاره به فشارهای دهه های اخیر آمریکا و همچنین تحمیل جنگ هشت ساله به ملت ایران، تصریح کرد: آمریکا همواره تحریم های اقتصادی و کارشکنی های بسیاری را صورت داد اما شاهد هستیم که در هیچکدام توفیقی نیافت و به نبرد فرهنگی و جنگ نرم روی آورد.
حسینی شاهرودی ضمن اظهار اینکه سخنان ترامپ ادامه همان حرف های همیشگی سران استکبار جهانی است فقط ادبیات آن با اوباما تفاوت دارد، بیان کرد: ترامپ با ادبیاتی تندتر همان مسائل را مطرح می کنند و به بهانه واحی همچون موشکی، هسته ای، نظامی و … به دنبال جلوگیری از صدور انقلاب هستند.
وی افزود: امروز شاهد هستیم که این کشور از نفوذ ایدئولوژیک و نظامی ایران در منطقه هراسان است و بیان حرف های ترامپ ادامه تهدیداتی محسوب می شود که زمانی با سیاست چماق و هویج و زمانی با درفش  بر ما تحمیل می شد.
نماینده شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: آمریکا دستی آهنین با روکشی مخملی است و این تعبیر رهبر انقلاب اسلامی درباره این کشور صدق می کند.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.