صفحه اصلی / ابلاغ دستورالعمل تشکیل و اداره دفاتر استانی مرکز داوری

ابلاغ دستورالعمل تشکیل و اداره دفاتر استانی مرکز داوری

دبیرکل مرکز داوری اتاق ایران از تصویب و ابلاغ دستورالعمل تشکیل و اداره دفاتر استانی مرکز داوری به روسای اتاق‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  پایگاه خبری اتاق ایران , دستورالعمل تشکیل و اداره دفاتر استانی مرکز داوری در اتاق‌های سراسر کشور با هدف سهولت دسترسی فعالان اقتصادی به خدمات این مرکز، پس از تصویب هیات مدیره مرکز داوری، ابلاغ شد.

محسن محبی، دبیرکل مرکزی داوری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران در گفت‌وگو با پایگاه خبری اتاق ایران در مورد تشکیل دفاتر مرکز داوری در اتاق‌های استانی گفت: این اقدام موجب سهولت دسترسی فعالان اقتصادی در سراسر کشور به خدمات داوری می‌شود.
وی تصریح کرد: همواره یکی از دغدغه‌های بخش خصوصی، مطالبه حقوق تضییع شده خود در قراردادهای تجاری و بازرگانی به شکلی سریع، ارزان، تخصصی و البته محرمانه بوده که برای حل این مسئله مرکز داوری اتاق ایران از سال ۱۳۸۰ تاکنون، مسئولیت ارائه خدمات حقوقی و داوری را به فعالان اقتصادی کشور برعهده گرفته و در طول این مدت بیش از ۱۰۰۰ پرونده در مورد اختلاف فعالان بخش خصوصی با یکدیگر یا بخش خصوصی با بخش دولتی ثبت و رسیدگی کرده است.
گفتنی است قواعد میانجی‌گری مرکز داوری اتاق ایران نیز به‌منظور افزایش و تعدد خدمات ارائه شده توسط این مرکز تدوین و پس از تأیید در هیات مدیره مرکز در بیست و هشتمین نشست هیات نمایندگان اتاق ایران به تصویب رسید.
 
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.