صفحه اصلی / تسهیلات ویژه به بانوان کارآفرین آذربایجان شرقی پرداخت می‌شود

تسهیلات ویژه به بانوان کارآفرین آذربایجان شرقی پرداخت می‌شود

مرتضی نیرومند اسکویی در شورای توسعه و تعاون بانوان کارآفرین استان با اشاره به بخشی از مهم‌ترین اقدامات انجام شده حوزه بانوان در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اظهار کرد: همکاری اداره کل امور بانوان استانداری و شرکت شهرک‌های سرمایه گذاری در سال‌های اخیر افزایش یافته است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از تسنیم، وی افزایش مشارکت اجتماعی زنان در حوزه‌های اقتصادی و اجتماعی را یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت دوازدهم عنوان کرد و ادامه داد: خوشبختانه در وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز برنامه‌هایی در راستای تحقق این مهم تدوین شده و از بانوان کارآفرین نیز حمایت می‌شود.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی و لزوم افزایش مشارکت اقتصادی بانوان در همین حوزه، تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی استان این آمادگی را دارد که در صورت ورود بانوان استان در حوزه اقتصادی، تولیدی و صنعتی، سهم نقدی حق انتقاع زمین در شهرک‌های صنعتی از ۳۰ درصد به ۱۰ درصد کاهش یابد.
نیرومند از ارائه تسهیلات ویژه به افرادی که قصد خرید زمین در مناطق محروم استان را داشته باشند، خبر داد.
برگزاری تورهای صنعتی برای بانوان کارآفرین استان، برگزاری کلاس‌های مختلف ورزشی و تلاش برای ایجاد خوشه صنعتی بانوان به عنوان یکی از محورهای توسعه از دیگر مواردی بود که نیرومند به عنوان عملکرد شرکت شهرک های صنعتی استان به آن اشاره کرد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان شرقی در پایان گفت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های کسب و کار بانوان، مطالعه نخستین خوشه کسب و کار بانوان استان در برنامه های این شرکت قرار گرفته است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.