چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ثبت نام دومین نمایشگاه بین المللی خدمات فنی مهندسی و مشاوره ای ایران آغاز شد

ثبت نام دومین نمایشگاه بین المللی خدمات فنی مهندسی و مشاوره ای ایران آغاز شد

نخستین نمایشگاه خدمات فنی مهندسی، مشاوره ای بهمن ماه سال گذشته به مدت ۳ روز و به صورت بین المللی  در محل دائمی نمایشگاه های شهرداری تهران، بوستان گفتگو برگزار شد. این نمایشگاه در نخستین سال برگزاری اش مورد توجه گسترده شرکت های ایرانی و بین المللی قرار گرفت توانست آغاز موفقی را رقم بزند. این نمایشگاه با حضور ۴۹ شرکت ایرانی و ۸۶ شرکت خارجی از کشور های آلمان، ترکیه و هندوستان با استاندارد های جهانی و حامیان متعدد داخلی و خارجی برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز، صدور خدمات فنی مهندسی همواره یکی از پرمنفعت ترین موارد صادرات برای کشور ها بوده است زیرا به علت عدم وجود هزینه های تولید و با صرف کمترین میزان هزینه میتوان به سود سرشاری دست یافت. شرکت های ایرانی می توانند با برنامه ریزی مناسب و مشارکت با شرکای بین المللی ضمن دستیابی به بازار کشور های همجوار ظرفیت پیش بینی شده این بخش را محقق سازند.
 بر اساس آمار ارائه شده از سوی مسئولین انجمن صادر کنندگان خدمات فنی مهندسی، ایران از ظرفیت سالانه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد دلار در زمینه صادرات خدمات فنی و مهندسی برخوردار است. این درحالیست که در حال حاضر تنها حدود یک چهارم این ظرفیت محقق شده است. این بخش از صادرات از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد چراکه وابستگی بیش از ۴۵۰ رشته صنعتی به خدمات فنی و مهندسی، توسعه اشتغال را به همراه خواهد داشت. در واقع دستیابی به ظرفیت ۲۵ میلیارد دلاری برای صادرات خدمات فنی و مهندسی به معنای ایجاد ۸۰۰ هزار شغل می باشد.
گفتنی است دومین نمایشگاه بین المللی خدمات فنی مهندسی مشاوره ای ۵ اسفند ماه امسال همزمان با جشن بزرگ روز مهندس به مدت ۳ روز، آغاز به فعالیت خواهد کرد. از برنامه های جانبی در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه میتوان به برگزاری جشن روز مهندس، تقدیر از بهترین شرکت های فعال در خدمات فنی مهندسی و مشاوره، سمینار های آموزشی در زمینه های مرتبط، برگزاری جلساتB2B  فی مابین شرکت های ایرانی و مشارکت کنندگان و بازدید کنندگان خارجی و … اشاره نمود.
کارشناسان ستاد برگزاری این رویداد آماده پاسخگویی به پرسش های شما و انجام امور ثبت نام جهت حضور در این نمایشگاه می باشند.
ستاد برگزاری :  021۸۸۵۳۴۹۳۹ – 02122393493  ایمیل : info@ices-expo.com
وبسایت : www.ices-expo.com

 

همچنین مطالعه کنید:

تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر/ رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری

به گزارش کسب و کار نیوز ، براساس اعلام سازمان بنادر و دریانوردی؛ میزان تخلیه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.