صفحه اصلی / تسهیل فضای استارتاپ ها در حوزه «فین تک»

تسهیل فضای استارتاپ ها در حوزه «فین تک»

ستاد توسعه فناوری اطلاعات معاونت علمی از راه‌اندازی مرکز نوآوری در عرصه خدمات و سرویس‌های مالی حمایت می کند تا در این مسیر بستر مناسب برای استارتاپ های حوزه خدمات و سرویس‌های مالی فراهم شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، با مشارکت ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، همچنین بزرگ‌ترین و مجهزترین شبکه پرداخت و دانشگاه صنعتی شریف، جلسه‌ای به‌منظور راه‌اندازی مرکز نوآوری در حوزه « فین تک؛ کاربرد فناوری و مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه در عرصه خدمات و سرویس‌های مالی» برگزار شد.
مهدی فقیهی دبیر ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، در این نشست با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح شاهد تسهیل فضای استارت آپ ها در حوزه فین تک خواهیم بود اظهار کرد: فین تک اصطلاحی است که از ترکیب دو مفهوم «finance» و «فناوری» ایجادشده و به کاربرد فناوری و مدل‌های کسب‌وکار نوآورانه در عرصه خدمات و سرویس‌های مالی گفته می‌شود.
وی افزود: در این طرح ستاد توسعه فناوری اطلاعات، ارتباطات و فضای مجازی معاونت علمی، آمادگی خود را در جهت حمایت از موضوعات مختلفی همچون منابع اهرمی، منتورشیپ و انجام عملی مباحث و خدمات مشاوره‌ای‌ را اعلام می دارد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.