صفحه اصلی / پیام صمیمانه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش

پیام صمیمانه مدیرعامل جدید سازمان منطقه آزاد کیش

 
بسم الله الرحمن الرحیم 
مردم فهیم و پرتلاش جزیره کیش
باسلام واحترام
بذل عنایات و محبت های شما درابتدای راه پرفراز ونشیب پیش رو ، بی شک پشتوانه ای ارزشمند ودلگرم کننده برای اینجانب در مسیر اعتلای این منطقه است.
انتصاب به سمت مدیرعاملی منطقه آزاد کیش را فرصتی برای خدمت و توسعه این خاکپاره مرجانی می دانم لذا دراین جایگاه خود را خادم مردم دانسته و همواره قدردان محبت های شما خواهم بود.
بدیهی است حرکت درمسیر توسعه کیش بدون همراهی، همکاری و نظرات مدبرانه شما مردم شریف جزیره کیش ممکن نیست و از نظر اینجانب جایگاه شما عزیزان به منزله تکیه گاه محکمی در جهت پیشرفت این منطقه آزاد کشورمان است.
از لحظه انتصاب به این سمت، اراده وتصمیم اینجانب بر ایفای وظیفه با همت عالی و نگاه متعالی به دور از تشریفات بوده است به همین منظور به عنوان برادر کوچک شما خواستارم از نشر پیام تبریک در رسانه ها و انجام هر اقدامی درجهت خوشامدگویی به اینجانب با ارسال گل و پیام به سازمان منطقه آزاد کیش خودداری نموده تا به جای اتلاف وقت وهزینه درجهت حل مشکلات و آبادانی بیشتراین جزیره زیبا دست یاری دهیم.
درپایان ضمن تقدیم مراتب سپاس وقدردانی خود از شما عزیزان، امیدوارم آن گونه که شایسته ایران اسلامی، کیش زیبا وشما مردم شریف این جزیره است درایفای وظایف ومسئولیت ها سربلند باشم.
محمد ابراهیم انصاری لاری

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.