چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / ششمین نمایشگاه معدن در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد

ششمین نمایشگاه معدن در مصلای امام خمینی (ره) تهران آغاز به کار کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، این نمایشگاه از بزرگترین رویدادهای معدنی کشور است که بیش از ۲۰۰ شرکت داخلی و ۵۵ شرکت خارجی بطور مستقیم یا نمایندگان آنها در زمینه ماشین آلات معدنی، حفاری، ماشین آلات و تجهیزات انتقال مواد معدنی، ذوب فلزات، ابزارهای برش و فرآوری سنگ های تزئینی و قیمتی، تجهیزات و فناوری های نوین در معدن، تجهیزات انفجار، مهندسان مشاور و شرکت های سرمایه گذاری در آن حضور دارند.
۵۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، ژاپن، اسپانیا، لهستان، انگلستان، فرانسه، چین، روسیه، ترکیه، آفریقای جنوبی، سوئد، آلمان، دانمارک، چک و جمهوری کره نیز در این نمایشگاه مشارکت کرده اند که بخش عمده ای از آنها برای نخستین بار در کشورمان حضور یافته اند.
شناسایی توانمندی های معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی آخرین دستاوردها، تجهیزات، خدمات معدنی و فناوری های نوین از سوی شرکت های داخلی و خارجی و معرفی طرح ها و پروژه های قابل همکاری و سرمایه گذاری از جمله اهداف این همایش و نمایشگاه است.
این نمایشگاه با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن ایران و با حمایت سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست برگزار می شود.
برگزاری ۲۰ همایش و کارگاه آموزشی علمی، نشسست های تخصصی با حضور متخصصان، اساتید دانشگاه ها و با مشارکت و همکاری سازمان ها و تشکل های معدنی کشور و همچنین بازدید سفیران و هیات های تجاری، بخشی از برنامه های جنبی ماینکس ۲۰۱۷ است.
این نمایشگاه از امروز به مدت سه روز (تا ۲۰ مهرماه) آماده استقبال از علاقه مندان است.

همچنین مطالعه کنید:

علاقه‌مندی تاجیکستان برای سرمایه‌گذاری لجستیکی در چابهار

به گزارش کسب و کار نیوز، خانم «شایسته مراد زاده» معاون وزیر حمل ونقل تاجیکستان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.