صفحه اصلی / علاقه‌مندیم شرکت‌های ایرانی بیشتری وارد بازار ارمنستان شوند

علاقه‌مندیم شرکت‌های ایرانی بیشتری وارد بازار ارمنستان شوند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، کارن کاراپتیان در نشست خبری مشترک با اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری افزود: در جلسه امروز با معاون اول رییس جمهوری اسلامی ایران اعلام کردیم که آماده ایم حجم مبادلات را افزایش دهیم و موانعی را که وجود دارد، برطرف کنیم.
وی ادامه داد: ملاقات های سازنده و صمیمی امروز صورت گرفت و تاکید می کنم موضوعاتی که آقای جهانگیری به آن اشاره کردند، با آن ها هم عقیده هستم.
نخست وزیر ارمنستان اظهارداشت: روابط دو کشور در سطح بالایی قرار دارد و در این نشست درباره همکاری های دو کشور در منطقه گفت وگوهایی صورت گرفت.
کاراپتیان دیدگاه ایران نسبت به مناقشه قره باغ را یکی از محورهای گفت و گو با جهانگیری عنوان کرد و گفت : فکر می کنم دو طرف دقیقا درک کردند که از این پس چه فعالیتی در زمینه های مختلف داشته باشند.
کارن کاراپتیان ضمن دعوت از معاون اول رییس جمهوری کشورمان برای سفر رسمی به ارمنستان خاطرنشان کرد: در این سفر می توان جمع بندی های تمام نتایجی که در این جلسات صورت گرفت، انجام شود.
وی اضافه کرد فکر می کنم آقای جهانگیری هم با من هم عقیده باشند و به آینده همکاری های دو کشور خوشبین هستیم.
نخست‌وزیر ارمنستان که امروز وارد تهران شد با دکتر حسن روحانی رییس‌جمهوری اسلامی ایران و علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی نیز دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
دیدار با نمایندگان جامعه ارامنه ایران در باشگاه ورزشی آرارات از دیگر برنامه های وی در سفر به تهران است.
سفر دو روزه کاراپتیان به تهران به دعوت اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری انجام شد.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.