سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / استارتاپهای برتر الکامپ به جیتکس ۲۰۱۷ اعزام شدند

استارتاپهای برتر الکامپ به جیتکس ۲۰۱۷ اعزام شدند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، استارتاپ های تحلیل ارتباط برنا، موزرا، کامنت ماینر که عنوان سه رتبه نخست الکام استارز ۹۶ را از آن خود کردند و همین‌طور استارتاپهای کیف پول شخصی نیو، پونز، اسمارت وای فای، فیدار، لینکپ و باشگاه فرهنگی شباویز با حمایت سازمان به نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۷ فرستاده شدند. 
استارتاپهای ایرانی که در نمایشگاه جیتکس حضور یافتند در حوزه های ابزارهای آنلاین، رسانه های دیجیتال، فین تک، زیرساخت شبکه، بازاریابی دیجیتال، اینترنت اشیا و آموزش و پرورش فعال هستند و بازدیدکنندگان و علاقه مندان میتوانند در سالن زعبیل نمایشگاه جیتکس از غرفه نمایندگان ایرانی بازدید کنند. 
سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور برای دومین سال پیاپی استارتاپهای برگزیده نمایشگاه الکام استارز را به یک رویداد بین المللی فرستاده است تا علاوه بر اینکه بهترین کسب و کارهای نوپای ایرانی را با بازارهای جهانی آشنا سازد و فرصت یافتن سرمایه گذار خارجی و ورود به عرصه های بین المللی را برایشان فراهم سازد. سال گذشته ۱۰ استارتاپ برتر الکام استارز ۹۵ به نمایشگاه سبیت ۲۰۱۷ که فروردین ماه امسال برگزار شد، فرستاده شدند و امسال نیز برندگان الکام استارز ۹۶ فرصت حضور در جیتکس ۲۰۱۷ را به عنوان جایزه تجربه میکنند.
سی و هفتمین دوره نمایشگاه و هفته فناوری جیتکس ۲۰۱۷ از تاریخ ۱۶ تا ۲۰ مهرماه (هشتم تا دوازدهم اکتبر) برگزار خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید:

احیا و توسعه ۴۹۳ معدن کوچک مقیاس در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق اعلام ایمیدرو، این سازمان با همکاری وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.