صفحه اصلی / اصناف و بازاریان از سرمایه های اجتماعی پلیس هستند

اصناف و بازاریان از سرمایه های اجتماعی پلیس هستند

 سرهنگ ایوب احمدی روز دوشنبه در همایش اصناف و پلیس در دفتر فرماندهی این شهرستان برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری همایش ایجاد تعامل بین پلیس و اصناف برای برقراری امنیت در سطح جامعه بوده که رسیدن به امنیت بدون حضور اصناف میسر نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، وی ادامه داد: اصناف نقش بسزایی در این زمینه دارند به طوری که گاهی اوقات در زمینه ایجاد نظم و آرامش 
پیشقدم هستند.
احمدی گفت: امروزه ضرورت آموزش اصناف و بازاریان در خصوص تهدیدات، مقابله با آسیب های فرهنگی، تهاجم غربی و لزوم توجه به هشدارها و کاربردی شدن این توصیه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و باید مد نظر اصناف و همه بازاریان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: با تعامل و همکاری متقابل این دو ضمن پیشگیری از جرائم موجبات ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامتی بازار را تامین نماییم.
فرمانده انتظامی شهرستان فردیس گفت: ما انتظار داریم با توجه به اینکه مهمترین وظیفه اصناف نظارت و کنترل هدفمند و قانونی بازار است در این خصوص اقدام و با نظارت مستمر بر کارکرد فروشندگان برای شهروندان بازاری اسلامی و امن را مهیا کنند.
احمدی ضمن با بیان توصیه های پلیسی برای پیشگیری از سرقت از همه بازاریان خواست تا با مشارکت خود زمینه را برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان مهیا و در خصوص این سازی محل کسب خود اقدام کنند.
رییس اتاق اصناف شهرستان فردیس نیز گفت: تعامل و همکاری نزدیک اصناف و نیروی انتظامی می تواند به نظم و امنیت پایدار کمک موثری کرده و رونق کسب و کار را به همراه داشته باشد.
محمدمهرور افزود: اصناف در مقابله با پدیده های ضد فرهنگی دشمن می تواند در کنار نیروی انتظامی در خنثی کردن این توطئه ها تاثیرگذار باشد.
وی اظهار داشت: ساماندهی واحدهای صنفی این شهرستان در اولویت برنامه کاری این اتاق قرار داده است.
در این همایش روسای اتحادیه های صنفی شهرستان فردیس حضور داشتند.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.