صفحه اصلی / اعزام تیم ملی تیروکمان به جام جهانی در ابهام

اعزام تیم ملی تیروکمان به جام جهانی در ابهام

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا رضا کیارستمی درباره وضعیت تیم کامپوند مردان برای شرکت در مسابقات جهانی مکزیک که از ۲۴ تا ۳۰ مهر در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد، افزود: برای شرکت در مسابقات جهانی تیروکمان که از ۲۴ مهر در مکزیکوسیتی برگزار خواهد شد، تمام کارهای مقدماتی انجام شده و حتی از فدراسیون جهانی تاییدیه نهایی از نظر امنیت کشور مکزیک بعد از وقوع زلزله جهت اعزام کمانداران خود دریافت کردیم و فدراسیون جهانی اعلام کرده که هیچ مشکلی برای اعزام کمانداران به مسابقات جهانی وجود ندارد و مسابقات طبق زمان اعلام شده برگزار خواهد شد. تنها مشکلی که برای اعزام کمانداران به این تورنمنت وجود دارد این است که هنوز موفق نشده‌ایم از سفارت هلند به دلیل توقفی که در این کشور خواهیم داشت، ویزای ترانزیت دریافت کنیم و همچنان منتظر پاسخ سفارت هلند برای دریافت ویزای ترانزیت هستیم.
وی گفت: تمام اقدامات لازم را از نظر تهیه بلیط، رزرو هتل در مکزیکوسیتی و دریافت ویزا از کشور برگزار کننده انجام دادیم و هیچ مشکلی برای اعزام کمانداران کامپوند به مسابقات جهانی تیروکمان نداریم. در حال حاضر تنها منتظر دریافت ویزای ترانزیت از سفارت هلند تا ۲۱ مهر قبل از اعزام کمانداران به این رقابت‌ها هستیم. اگر ویزای ترانزیت هلند به موقع به دستمان نرسد، امکان اعزام تیم به مسابقات جهانی مکزیک وجود ندارد. هر چند ویزای کشور میزبان را دریافت کرده‌ایم.
دبیر فدراسیون تیروکمان همچنین درباره وضعیت کمانداران از نظر کسب مدال در مسابقات جهانی مکزیک گفت: در حال حاضر هر سه کماندار اعزامی یعنی اسماعیل عبادی، مجید قیدی و یاسر عمویی در آمادگی خوبی بسر می‌برند و رکوردهای قابل توجهی را به ثبت رسانده‌اند. من مطمئنم اگر امکان اعزام تیم به مسابقات جهانی فراهم شود، ما در بخش تیمی و انفرادی روی سکو خواهیم بود. امیدوارم با مساعدت فدراسیون جهانی هر چه سریعتر بتوانیم از سفارت هلند ویزای ترانزیت را دریافت کنیم تا تلاش کمانداران بی‌نتیجه باقی نماند.
کیارستمی در پایان افزود: اگر نتوانیم در مسابقات جهانی تیروکمان شرکت کنیم، بدون تردید لطمات زیادی متوجه تیم کامپوند خواهد شد. تلاش ما بر این است تا تحت هر شرایطی تیم به مکزیک اعزام شود تا رنکینگ جهانی خود را در بخش تیمی حفظ و ارتقاء ببخشیم.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.