صفحه اصلی / مجتبی عابدینی: نمی‌شود همیشه در اوج بود

مجتبی عابدینی: نمی‌شود همیشه در اوج بود

مجتبی عابدینی پس از کسب مقام سوم در رقابت‌های جایزه بزرگ تهران در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: من در این رقابت‌ها برای قهرمانی شرکت نکردم و بعد از دو سه ماه توانستم خودم را محک بزنم و از این بابت از عملکردم راضی هستم.
عابدینی با اشاره به شکستش مقابل پاکدامن در جایزه بزرگ تهران و اینکه آیا در چند وقت اخیر از نظر نتیجه‌گیری در رقابت‌های مختلف افت داشته است، پاسخ داد: نتایجی که می‌گیرم از نظر خودم قابل قبول است. ما در شمشیربازی در سال حدود ۱۰ مسابقه برگزار می‌کنیم و به هر حال بدن نیاز به ریکاوری دارد. افت هم همیشه چیز بدی نیست. هر ورزشکاری به هر حال افت پیدا می‌کند و نمی‌تواند همیشه در اوج باشد. بهترین شمشیربازان هم افت و اوج دارند و این موضوع شامل من هم می‌شود و می‌توانم یک دوره در اوج باشم و در دوره‌ای نتوانم عملکرد کاملی داشته باشم.
وی افزود: در کل برگزاری این رقابت‌ها خوب بود و همه شمشیربازان نمایش خوبی داشتند و این مسابقه‌ها به نوعی شروع آماده‌سازی ما برای حضور در جام جهانی الجزایر بود.
او با اشاره به رقابت‌های جام جهانی الجزایر گفت: ما در این رقابت‌ها هم در بخش تیمی و هم انفرادی برای کسب مدال می‌رویم. به هر حال کشورهای دیگر هم تمرین کردند و ما هم تمرین کرده‌ایم اما در قدم اول برای حفظ مدال تیمی تلاش می‌کنیم و در انفرادی نیز می‌خواهیم مدال بگیریم.
عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی جاکارتا است و حتی جام جهانی الجزایر هم به نوعی آماده‌سازی برای این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

همچنین مطالعه کنید:

واردات خودرو‌های نو ادامه دارد

به گزارش کسب و کار نیوز، محمد اتابک وزیر صمت در خصوص واردات خودرو  گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.