چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / تولید بیش از ۱۱ میلیون بشکه میعانات گازی در فاز ۱۲ پارس جنوبی

تولید بیش از ۱۱ میلیون بشکه میعانات گازی در فاز ۱۲ پارس جنوبی

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, سید محمد مهدی هاشمی اعلام کرد: پالایشگاه نهم ، به عنوان بزرگترین پالایشگاه گازی کشور در ۶ ماه نخست امسال ، بیش از ۱۰ میلیارد متر مکعب گاز را فرآوری کرده است.
وی افزود: به منظور تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارکنان این پالایشگاه توانستند با افزایش توان و با انجام به موقع تعمیرات اساسی، گامی بزرگ برای تولید مستمر گاز در کشور بردارند.
سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم مجتمع گاز پارس جنوبی تصریح کرد: با رعایت همه نکات ایمنی و آموزش های لازم در زمینه ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) و در سایه همدلی همه واحدهای پالایشگاه، در ۶ ماه نخست امسال ۱۰ میلیارد و ۷۰۰ هزار متر مکعب گاز در این پالایشگاه فرآورش شده است.
هاشمی با اشاره به تولید بی نظیر میعانات گازی در بازه زمانی ۶ ماه نخست امسال در پالایشگاه نهم تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون، حدود ۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار بشکه میعانات گازی نیز در فاز ۱۲ تولید شده است که این دستاورد عظیم نشان از همت و تلاش شبانه روزی دارد.
وی درباره میزان تولید گوگرد دانه بندی شده گفت: حدود ۵۰ هزار تن گوگرد جامد، طی ۶ ماه نخست امسال تولید شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۰ درصدی داشته است.
سرپرست مدیریت پالایشگاه نهم یادآور شد: پالایشگاه نهم به عنوان بزرگترین پالایشگاه خاورمیانه، ۱۱ درصد گاز کشور و بیش از ۱۶ درصد گاز مجتمع را تامین کرده و توانسته است در بین پالایشگاه های کشور سرآمد باشد.

همچنین مطالعه کنید:

قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، اسداله کارگر گفت: بررسی ها نشان می دهد که …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.