صفحه اصلی / ذوالقدر: به فرهادیان گفتم در صدا و سیما موفق‌تری

ذوالقدر: به فرهادیان گفتم در صدا و سیما موفق‌تری

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا غلامحسن ذوالقدر درباره صحبت‌های آرش فرهادیان، رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو که در مصاحبه اخیرش اشاره کرده بود از ذوالقدر برای حضور در پست ریاست سازمان تیم‌های ملی رخصت گرفته بود و او نیز آرزوی موفقیت برای فرهادیان داشته، پاسخ داد: در آن زمان فرهادیان در سمت رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با من تماس گرفت و نقل قولی از آقای پولادگر را به من اطلاع دادند که شما هر کجا که تمایل دارید، می توانید با سازمان تیم های ملی همکاری کنید و در هر جایی که صلاح می دانید به ما کمک کنید. در جواب من به فرهادیان پاسخ دادم که در هر حال‌ حاضر قصد فعالیت ندارم. ‌اضافه بر این به فرهادیان یادآور شدم که در صورت حضور من در سازمان تیم‌های ملی تکواندو، دلیل خاصی برای حضور شما در این سازمان وجود ندارد. آن چه که صادقانه به فرهادیان گفتم، این بود که "شما می توانستید در سازمان صدا و سیما و با ادامه‌ فعالیت‌های فرهنگی خود بیشتر موفق باشید تا این که مسئولیت چنین پستی را بپذیرید."
او ادامه داد: قصد من از گفتن این حرف‌ها گفتن واقعیت‌هاست و این که آقای فرهادیان در مصاحبه اخیر خود اعلام کردند که گفته‌ام که او در پست رییس سازمان تیم‌های ملی تکواندو موفق می‌شود، کذب است.
سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی تکواندو در مورد انتخابات پیش روی ریاست فدراسیون تکواندو و این که آیا برنامه‌ای در این خصوص دارد، گفت‌: در حال‌ حاضر بنده هیچ برنامه‌ای در این خصوص ندارم.
سرمربی سابق تیم‌ ‌ملی تکواندوی ایران در خصوص نتایج اخیر تکواندوکاران در مسابقات گرندپری مراکش و کسب تنها یک مدال برنز از این رقابت‌ها، گفت‌:با توجه به سرمایه‌گذاری‌ها و پشتوانه سازی‌های وسیعی که کشورهای اروپایی، آسیایی ، آمریکایی و حتی آفریقایی انجام می‌دهند تا در  المپیک ۲۰۲۰ بتوانند به مدال برسند و به همین دلیل کیفیت و کمیت حضور در رقابت‌های گرندپری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. ما پشتوانه‌های لازم برای حضور درخشان در گرند پری‌ها را داریم و از استعدادهای خوبی در کشور برخورداریم. نباید فراموش کنیم که در سایه همدلی، تلاش‌های شبانه روزی و با ساختن بستر مناسب آماده سازی ورزشکاران قبل از حضور در اردوهای تیم‌ ‌ملی می‌توان حال تکواندو را بهتر کرد. ورزشکاران در اردوهای آماده سازی آماده نمی‌شوند،‌ بلکه باید به مرحله نهایی آماده سازی و هماهنگی لازم برسند.
او در ادامه‌ صحبت‌هایش تصریح کرد: اگر می‌خواهیم با رقبایی که تا دندان مسلح هستند رقابت کنیم باید بستر مناسب آماده سازی برای ورزشکاران را قبل از حضور در اردوهای تیم‌ ‌ملی تقویت کنیم. به نظرم در گذشته چنین شرایطی فراهم بود و اکنون هم باید این شرایط را فراهم کرد. این مسائل باید به صورت جدی و دلسوزانه در کلاس‌های آموزشی و مربیگری بررسی شود. هر کسی از خانواده‌ تکواندو که وطن برایش اهمیت دارد باید موفقیت این رشته را در اولویت قرار دهد. به‌ هر حال بی باک در آغاز کار است و من هم معتقدم در گرندپری ها نتایج خوبی گرفته نشد اما باز هم می گویم برای داشتن تیمی مقتدر همه باید دست به دست هم بدهند.
ذوالقدر در مورد کم رنگ شدن نقش اخلاق در فضای خانواده‌ تکواندو و این که چه باید کرد تا تکواندو به حال و هوای خوب سال‌های گذشته‌اش باز گردد، اظهار کرد:فرهنگ پهلوانی و احترام به بزرگترها در خون ایرانی‌ها است، اما بپذیریم که این فرهنگ به خاطر حضور ورزشکاران در میادین حرفه‌ای و به میان آمدن مسائل مالی نه تنها در تکواندو ،‌ بلکه در کل ورزش کشور کم رنگ شده است. زمانی که انگیزه‌های مالی بر انگیزه‌های پهلوانی غلبه کند صبر و حوصله و خویشتنداری کاهش می‌یابد.
ذوالقدر در پایان گفت‌: باید با سعه صدر و با محبت به حرف‌های مخالفان گوش کرد. برای رسیدن به موفقیت لازم است همه حرف‌ها شنیده شوند و از نقاط قوت و پیشنهادات خوب بهره جست. به نظرم باید بیشتر تلاش کنیم تا خانواده‌ تکواندو را منسجم‌تر کنیم.
 
 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.