صفحه اصلی / اصناف مکمل نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور هستند

اصناف مکمل نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور هستند

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، علی فاضلی روز شنبه در همایش تجلیل از فرماندهان نیروی انتظامی که به مناسبت هفته ناجا در اتاق اصناف تهران برگزار شد، افزود:  نخستین نکته ای که مولای متقیان حضرت علی(ع) در نامه خود به مالک اشتر  نوشت و به او تذکر داد، مساله امنیت در جامعه بود.
وی ادامه داد: مسئله فوق ضرورت و اهمیت این مساله را می رساند که چنانچه رهبر انقلاب در این خصوص می فرمایند : ” یکی از انتظارات مردم از حکومت حفظ اقتدار ملی در داخل و خارج کشور است ” و در بیان دیگری فرموده اند: ” نیروی انتطامی مظهر اقتدار در زندگی مردم است و مردم ما باید با نام نیروی انتظامی احساس آرامش کنند ” و این نشان از جایگاه ویژه این قشر خدوم دارد.
فاضلی با بیان اینکه اصناف مکمل نیروی انتظامی در تامین امنیت کشور هستند، تصریح کرد: نقش اصناف و همراهی این قشر در تامین امنیت و همگام بودن با نیروی انتظامی بر کسی پوشیده نیست و اصناف برای تامین و امنیت بازار و جامعه همه تلاش خود را بکار گرفته اند.
رییس اتاق اصناف ایران اظهار کرد: اصناف با تاریخچه کهن همیشه منشاء خیرات بوده اند و همیشه در راستای اعتلا و امنیت جامعه قدم بر داشته اند و در هر زمان ضرورت ها را درک کرده اند و همگام با ولایت و رهبری پیش رفته اند .
وی افزود: امروز گرد هم امده ایم تا به مسئولان خدوم نیروی انتظامی برای تامین امنیت در جامعه دست مریزاد و خسته نباشید بگوییم چرا که علیرغم وجود همه توطئه هایی که دشمن برای ما داشته و دارد ، توانسته اید امنیت جامعه را تامین کنید و اصناف نیز در کنار شما امنیت بازار را تامین کرده اند و این نعمت بزرگی برای کشور است که باید قدردان این زحمات بود.
فاضلی گفت: منکر برخی از آسیب ها و مشکلات نیستیم و در برخی از موارد که بایستی کارها “مردم محور” می شد، نشد و مجموعه اصناف باید به خیلی موارد می رسید که محقق نشد اما امیدواریم آنچه که اتحادیه های صنفی ما برای تحقق آرامش و امنیت به دنبال آن بودند محقق شود و همکاری های لازم در این خصوص با اصناف صورت بگیرد.
وی افزود: اصناف در راستای تامین امنیت بازار و اقتصاد کشور گام برمی دارند و از نیروی انتطامی میخواهیم که مثل همیشه پشتیبان اصناف باشد و همراه با آنان حرکت کند.
فاضلی با بیان اینکه خبرهای خوبی را برای اصناف در هفته های آتی خواهیم داشت، افزود: امروز دشمن از اقتدار شما سبز پوشان کشور در هراس است و ما به اقتدار شما شاد و دلگرم هستیم .
رییس اتاق اصناف ایران در پایان گفت: مراسم اربعین حسینی را در پیش رو داریم که باید اصناف و اتحادیه ها مثل سال های گذشته همراه  با نیروی انتظامی تلاش کنند تا بتوانیم به خوبی این مراسم عظیم را برگزار کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.