صفحه اصلی / آب پاکی AFC روی دست طلبکاران داخلی

آب پاکی AFC روی دست طلبکاران داخلی

به گزارش کسب و کرا نیوز و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به محمدرضا ساکت، دبیرکل فدراسیون درخصوص مکاتبات طلبکاران باشگاهها اعلام کرد در حال حاضر کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال ایران  مرجع ذی صلاح جهت رسیدگی به این موضوعات است.
متن نامه به شرح زیر است:
دبیرکل محترم فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران
اظهار نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا درخصوص مکاتبات طلبکاران باشگاهها
این نامه در پاسخ به نامه مورخ ۲۶ سپتامبر ۲۰۱۷ (چهار مهر ماه) شما در خصوص  موضوع فوق ارسال می شود.
ما از اظهارات شما مبنی بر مسئولیت داشتن کمیته انضباطی و استیناف فدراسیون جهت رسیدگی به اختلافات مالی بین افراد و باشگاه ها آگاه شدیم که در حال حاضر کمیته تعیین وضعیت بازیکنان فدراسیون شما مرجع ذی صلاح جهت رسیدگی به این موضوعات است. ما همچنین متوجه شدیم که کمیته استیناف شما و دادگاه CAS مراجع رسیدگی بعدی است.
به منظور حمایت از تلاشهای ارکان فوق در فدراسیون شما، ما تمام شکایاتی را که علیه باشگاه ها دریافت می کنیم را برای شما ارسال می نماییم. لطفاً از این موضوع اطمینان حاصل نمایید که شکایت های فرستاده شده توسط AFC به شما،  به اولین رکن یا همان کمیسیون بدوی و استیناف بخش صدور مجوز فدراسیون ارسال شود تا اینکه به باشگاه های بدهکار که مشکلات بدهی خود را حل نکرده اند، مجوز حرفه ای داده نشود. این موضوع همچنین به AFC کمک می کند تا متوجه شود که به کدام باشگاهها به اشتباه مجوز داده شده است و پرونده آنها را به کمیته کنترل ورود (بررسی صلاحیت)  و یا کمیته انضباطی AFC ارجاع دهد.
از شما به دلیل حمایت تان از  تلاشهای AFC جهت نظارت و مدیریت بدهی های معوقه  باشگاه ها در فوتبال آسیا سپاسگزاریم. 

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.