صفحه اصلی / مدعی مدال‌های زیادی در آسیا هستیم

مدعی مدال‌های زیادی در آسیا هستیم

  سرمربی تیم ملی قایقرانی کانو کانادایی ایران درباره شرایط ملی‌پوشان پیش از اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا اظهار کرد: خدا را شکر بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان شرایط ملی‌پوشان رو به بهبود بود و وضعیت مناسبی دارند. با اینکه در این مدت عمق دریاچه کم بود و تمرین کردن خیلی سخت شد اما ملی‌پوشان کارهایشان را انجام دادند و با توجه به تست‌هایی که گرفتیم مدعی هستیم. ما در برخی قایق‌ها مدعی کسب مدال هستیم و در برخی قایق‌ها نیز باید بهترین عملکردمان را داشته باشیم. تلاش ما این است که بتوانیم بهترین نتایج رقم بخورد.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازایسنا،  اقلیمی درباره قایق‌های شانس مدال ایران بیان کرد: به طور مثال ما در قایق ۴ نفره واقعا نمی‌دانیم شرایط آسیا چطور خواهد بود و باید در جریان مسابقات وضعیت را محک بزنیم. فرصت هم نداشتیم که خیلی تمرین داشته باشیم. اما خب در تک نفره هزار متر، تک نفره ۲۰۰ متر و دو نفره ۲۰۰ متر مدعی هستیم. در ۴ نفره ۲۰۰ متر هم تا ۷۰ یا ۸۰ درصد شرایط خوبی داریم که در جریان مسابقات همه چیز مشخص می‌شود.
 
سرمربی تیم ملی کانوی ایران ادامه داد: این رقابت‌های قهرمانی آسیا برای همه کشورها اهمیت زیادی دارد چون همه با نگاه به بازی‌های آسیایی در آن شرکت می‌کنند. ما هم تمام تمرکزمان بعد از این مسابقات به جاکارتا است. در برخی قایق‌ها نیز مسابقه می‌دهیم که شرایط خودمان نسبت به حریفان آسیایی را محک بزنیم. در دو نفره هزار متر این شرایط را داریم و باید ببینیم وضعیت آسیا چطور است.
 
او در پاسخ به این سوال که وضعیت حریفان آسیایی را چطور ارزیابی می‌کند؟ تصریح کرد: من همیشه دوست دارم کشورها با تمام قدرت وارد رقابت‌ها شود تا سطح مسابقات بالا برود. در کنار چین، قزاقستان و ازبکستان که در جهان مدعی هستند اکنون وضعیت کره و ژاپن هم خوب است و من از این بابت خوشحالم. حریفان بسیار قدرتمندی داریم و باید خیلی تلاش کنیم تا موفق شویم.
 
اقلیمی درباره وضعیت عادل مجللی نیز گفت: عادل وضعیت خوبی دارد و تمرین می‌کند. قطعا بعد از مدال جهانی همه از او انتظار طلای آسیا را دارند اما خب فاصله رقیبان با او کم است و در ۲۰۰ متر رقابت خیلی نزدیک است. خدا را شکر که عادل از نظر فکری به شرایط خوبی رسیده و اعتماد به نفس بالایی دارد و قطعا برای بهترین نتیجه تلاش می‌کند.
 
او با اشاره به مدال جهانی مجللی گفت: مدال او در جهان باعث شد تا روحیه کل قایقرانی بالا برود و اکنون همه ملی‌پوشان با اعتماد به نفس بیشتری تلاش می‌کنند و به خودباوری خوبی رسیده‌اند. قطعاً ما تلاش می‌کنیم که در قهرمانی آسیا نتایج خوبی بگیریم و خیز بلندی برای موفقیت در بازی‌های آسیایی برداریم. اکنون معتقدم اگر ما بتوانیم مثلا در ۴ نفره هزار متر مدال بگیریم در بازی‌های آسیایی به دنبال طلا خواهیم بود.
 
سرمربی تیم ملی کانو کانادایی ایران در پاسخ به این سوال که حمایت‌ها از مدال آور جهانی چطور بود؟ تصریح کرد: فدراسیون به اندازه‌ای که می‌تواند تلاش می‌کند اما همه چیز دست فدراسیون نیست. من گلایه نمی‌کنم اما شاید متوجه نشدند که عادل مجللی در قایقرانی به مدال جهانی رسیده‌است. اصلاً مدال او را ندیدند. به نظرم باید حمایت ها بیشتر باشد. حمایت‌ها از قایقرانی باید بیشتر باشد چرا که رشته پرمدال و تاثیرگذار است.
 
اقلیمی ادامه داد: اکنون جوان‌تر ها به عادل نگاه می‌کنند و اگر از او حمایت شود آنها نیز انگیزه می‌گیرند که تلاش کند. به نظرم مسئولان ورزش باید به رشته‌های مدال آور که در رده جهانی مدال گرفته‌اند توجه بیشتری داشته باشند تا در فاصله یک سال مانده تا بازی‌های آسیایی بتوانند بهتر کار کنند. هرچه دغدغه‌های فکری کمتر باشد قطعا می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.