صفحه اصلی / پیکه ممکن است تیم ملی اسپانیا را ترک کند

پیکه ممکن است تیم ملی اسپانیا را ترک کند

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز و ‌به نقل از آس، جرارد پیکه نزدیک به دو سال است که سوت‌های اعتراض آمیز را در ورزشگاه رینو لئون می‌شنود. او به خاطر ماجرای کوین رولدان در ورزشگاه ریازور با بدترین توهین‌ها روبه‌رو شد و در این زمان نیش و کنایه‌هایش به سرخیو راموس آغاز شد. همچنین یک جدال مستقیم را با رییس جمهور کشور شروع کرد. از دیروز (دوشنبه) نیز سورایا سائنس (نایب رییس جمهور ) انتقاد کردند.
در این  شرایط باید پیکه در انتظار بدترین برخوردها در نخستین تمرین ملی ‌اسپانیا ‌می‌شد و این اتفاق در کمپ تمرینی لاس روساس رخ داد. مدافع کاتالانی توهین‌هایی مانند "پیکه، …، ‌اسپانیا کشور تو است" روبه‌رو شد. همچنین به ترک تیم‌ ‌ملی ‌اسپانیا دعوت شد. هواداران فریاد می‌زدند " برو بیرون، برو بیرون".
این اتفاقات در تنها تمرین مادرید که حضور تماشاگران مجاز بود رخ داد. آنها منتظر هستند تا دوباره مدافع کاتالانی را آخر هفته‌ (جمعه) در کمپ ریکو پرس ببینند.
در تمرین دیروز تنها علیه پیکه شعار سر داده نشد. تماشاگران به نیروهای امنیتی نشانه رفتند و فریاد زدند "من ‌اسپانیایی هستم"، "زنده باد ‌اسپانیا."
نیروهای امنیتی به هواداران اجازه آزادی بیان دادند. با این حال پلاکاردی در دستان یک تماشاگر وجود داشت که نوشته شده بود: "پیکه نمی‌خواهم در تمرینات تیم‌ ‌ملی حضور داشته باشی، دوست دارم تو را بیرون بیندازند. تو حال به‌هم زن هستی" و نیروهای امنیتی این پلاکارد را از دست تماشاگر گرفتند.
از طرفی شعارهایی در حمایت از ایسکو و سرخیو راموس شنیده می‌شد، راموس که همیشه در نخستین تمرین با رسانه‌ها صحبت می‌کرد به توصیه لوپتگی این کار را انجام نداد. رابطه پیکه و راموس دیگر مانند سابق نیست. راموس هفته‌ گذشته گفت‌: توییت‌های منتشر شده کمکی به وضعیت کنونی نمی‌کنند.
به عقیده افراد زیادی حضور پیکه در شرایط کنونی باعث بدتر شدن شرایط تیم‌ ‌ملی می‌شود او باعث شد دیروز در آلیکانته شرایط برای تیم‌ ‌ملی غیر قابل تحمل شود. او بازیکن خوبی است اما اکنون بیشتر به تیم‌ ‌ملی آسیب می رساند.
مدافع بارسلونا باز هم دیروز با بازنشر کردن برخی از توییت‌ها باعث جنجال شد. در این وضعیت، آینده پیکه در تیم‌ ‌ملی مشخص نیست و ممکن است تمرینات را ترک کند.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.