صفحه اصلی / احداث بزرگراه اهر- هریس- تبریز در سه قطعه

احداث بزرگراه اهر- هریس- تبریز در سه قطعه

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان‌شرقی، توحید اخلاقی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز در محل پروژه که با حضور نماینده مردم شهرستان‌های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و فرمانداران اهر و هریس برگزار شد، اظهار کرد: پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز در سه قطعه در حال ساخت است و امیدواریم بتوانیم طبق قول‌هایی که داده‌ایم در اسرع وقت به اتمام برسانیم.
وی با اشاره به اینکه آسفالت‌ریزی پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز از نیمه دوم شهریورماه آغاز شده، افزود: سعی داریم با همت پیمانکاران و حمایت‌های مسئولین امسال ۳۰ الی ۳۵ کیلومتر از پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز را آسفالت‌ریزی کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی پروژه بزرگراه اهر – هریس – تبریز یکی از اولویت‌دارترین پروژه‌های ملی و استانی عنوان کرد و گفت: اتمام این بزرگراه در واقع خدمتی بزرگ به مردم بیش از ۱۰ شهرستان خواهد بود چرا که بزرگراه اهر – هریس – تبریز یکی از پرترافیک‌ترین محورهای آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود.
اتمام این بزرگراه در واقع خدمتی بزرگ به مردم بیش از ۱۰ شهرستان خواهد بود چرا که بزرگراه اهر – هریس – تبریز یکی از پرترافیک‌ترین محورهای آذربایجان‌شرقی به شمار می‌رود.
اخلاقی بابیان اینکه اتمام کامل بزرگراه اهر – هریس – تبریز از حوادث و سوانح رانندگی و تلفات جانی جلوگیری می‌کند، بیان کرد: با توجه به اینکه رفته‌رفته به فصل بارندگی نزدیک می‌شویم و حال که فرصت کمی از فصل کاری باقی‌مانده باید نهایت تلاشمان را به کار گرفته و بیش از ماه‌های گذشته به روند احداث این بزرگراه سرعت بخشیم.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌شرقی با تأکید بر اینکه احداث ابنیه فنی زمان‌بر بوده و پیمانکاران بایستی به‌طوری زمان‌بندی کنند که پیش از آغاز فصل بارندگی ابنیه فنی این بزرگراه را به اتمام برسانند، گفت: از پیمانکاران انتظار داریم تا ابنیه فنی باقی‌مانده بزرگراه اهر – هریس – تبریز که تاکنون احداث نشده را سریعاً احداث کنند.
وی با اشاره به اینکه بزرگراه اهر – هریس – تبریز از جمله پروژه‌هایی است که به پیمانکاران بدهی نداریم، عنوان کرد: هر اندازه‌ای که پیمانکاران بتوانند از جاده اهر – تبریز را به بزرگراه تبدیل کنند همان اندازه نیز می‌توانیم مطالبات آن‌ها را پرداخت کنیم و هر قدری که پیمانکاران در این پروژه کار کنند همان‌قدر می‌توانند پول بگیرند مجدداً درخواست می‌کنیم که از ظرفیت مالی که دولت برای احداث بزرگراه اهر – هریس – تبریز در اختیار گذاشته استفاده کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.