صفحه اصلی / کانال ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره برداری قرار گرفت

کانال ارتباطی ۲۴ ساعته مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، مورد بهره برداری قرار گرفت

به منظور سهولت دسترسی وضرورت به کارگیری تمهیدات لازم در جهت حذف موانع ارتباطی مشتریان با بانک؛ امکان تماس مستقیم با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک آینده، به صورت شبانه روزی برقرار گردید.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک آینده، در این راستا، مشتریان عزیز بانک آینده می توانند؛ علاوه بر تماس از طریق کانال های ذیل با شماره‌گیری تلفن ۸۵۹۳۶  و مرکز ارتباط بانک، به صورت شبانه روزی با واحد مدیریت شکایات و تقاضاهای بانک، در تماس بوده و نسبت به ارائه شکایات و یا انعکاس تقاضاهای خود اقدام تا پس از بررسی و رسیدگی، از نتیجه کار خود مطلع گردند.
سامانه پیامکی: ۳۰۰۰۰۰۷۲۴
پست الکترونیکی: complaint@ba24.ir
صندوق پستی: ۱۵۱۳۸۳۵۸۱۱
مرکز ارتباط: ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱
نمابر: ۸۹۳۱۳۰۱۲-۰۲۱
تارگاه بانک آینده: www.ba24.ir «بخش ثبت شکایات»
این اقدامات، در راستای ارزش آفرینی مستمر بانک آینده برای مشتریان، تعامل مناسب با آنها و تحقق اصل پاسخ‌گوئی، انجام می‎گیرد.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.