صفحه اصلی / عزت‌الهی: توگو یک تیم سرعتی و قدرتی است

عزت‌الهی: توگو یک تیم سرعتی و قدرتی است

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، سعید عزت اللهی در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران به خبرنگاران گفت: خدا را شکر تیم ملی شرایط خوبی دارد و همه بازیکنان بعد از تعطیلی لیگ‌ها آمده‌اند. دو بازی خیلی خوب پیش رو داریم. با شناختی که از تیم‌های آفریقایی داریم می‌دانیم که توگو هم تیم سرعتی و هم قدرتی است.
او افزود: روسیه هم تیم خوبی است. آنها میزبان جام جهانی هستند و انگیزه زیادی دارند. آنها خودشان را آماده می‌کنند که از میزبانی به نحو احسن استفاده کنند و بدرخشند. چون می‌بینم امکانات زیادی در اختیارشان قرار گرفته و حمایت زیادی از جانب کشور روسیه و رئیس جمهورشان می‌شود. این بازی محک جدی برای ایران در راه آمادگی برای جام جهانی است.
این ملی پوش درباره شناختش از محل برگزاری مسابقه با روسیه، توضیح داد: آن چیزی که می‌دانیم این است که روسیه شرایط آب و هوایی سردی نسبت به ایران دارد و از الان می‌توانیم به این شرایط عادت کنیم. ورزشگاه کازان نیز یکی از بهترین ورزشگاه‌های روسیه است که برای میزبانی جام جهانی انتخاب شده است. چمن بسیار خوبی هم دارد و فکر می‌کنم هفته پیش در این ورزشگاه بازی داشتم. امیدوارم بازی خوبی برای هر دو تیم باشد.
عزت اللهی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا روس‌ها بازی با ایران را جدی گرفته‌اند یا نه، گفت: آنها دید بزرگی نسبت به ایران دارند چون ما به عنوان دو کشور اول به جام جهانی رفته و همه نگاه‌ها روی ایران است. بازی با ایران برای آنها مهم است و می‌خواهند ببینند تیمی که این‌قدر زود به جام جهانی صعود کرده، چقدر پتانسیل دارد. آنها هم آماده سازی خوبی انجام می‌دهند و الان در اردو هستند. قطعا با همه وجودشان می‌آیند که پیروز شوند و ما هم با همه وجود می‌رویم تا دست پر از زمین بازی خارج شویم.

همچنین مطالعه کنید:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه بخش تعاون است/ تحقق شعار سال با رونق تعاونی‌ها

به گزارش کسب و کار نیوز ، «حامد ویس کرمی»، معاون امور تعاون وزارت تعاون، …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.