سه شنبه , ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران برگزار می‌شود

چهاردهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران (ICPR)، توسط موسسه کارگزار روابط عمومی (KPRI)، انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی و انجمن بین‌المللی روابط عمومی، سازمان یافته و ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۹۶ در تهران در سالن همایش‌های بین‌المللی المپیک برگزار خواهد شد.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  ایسنا،  موسسه کارگزار روابط عمومی به عنوان یک نهاد غیردولتی فعال در حوزه روابط عمومی، در نظر دارد به منظور برقراری ارتباط بین سیاستگذاران، مدیران اجرایی، بهره برداران، محققان، مدیران و کارگزاران روابط عمومی و علاقمندان این حوزه و نیز تبیین اهمیت «روابط عمومی خلاق و نوآور» در تعالی روابط عمومی کشور، چهاردهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران را با همکاری دستگاه های دولتی، سازمان های صنفی، دانشگاه ها، سازمان های بین المللی و نهادهای ذیربط برگزار کند.
 
در این جشنواره سازمان ها، شرکت ها و افراد بایستی برای دریافت جایزه نامزد شده و فعالیت های برجسته خودشان را در چارچوب مقررات اعلام شده به دبیرخانه ارسال کنند.
 
این کنفرانس که با حضور سخنرانان مختلفی انجام می‌شود، به شرکت‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا از یک رویداد الهام بخش و تعاملی به منظور افزایش مهارت‌های خود استفاده کنند. برای اثربخشی بیشتر دستاوردهای کنفرانس، دعوت از سخنرانانی که دارای مهارت سخنرانی و دانش عمیق در خصوص موضوعات کنفرانس باشند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
 
این رویداد برای حضور مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی و ارتباطات، مدیران و کارشناسان صنعت تبلیغات و بازاریابی، ارتباط‌گران و روزنامه‌نگاران، مدیران خدمات مشتریان و مدیران توسعه کسب و کار در نظر گرفته شده است.

همچنین مطالعه کنید:

احیا و توسعه ۴۹۳ معدن کوچک مقیاس در سال ۱۴۰۲

به گزارش کسب و کار نیوز ، طبق اعلام ایمیدرو، این سازمان با همکاری وزارت …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.