صفحه اصلی / رونمایی از فصلنامه‌های گیلگمش در فروشگاه فرهنگ

رونمایی از فصلنامه‌های گیلگمش در فروشگاه فرهنگ

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از  روابط عمومی فصلنامه گیلگمش، این آئین روز جمعه، ١۴ مهر، از ساعت ١٧ تا ١٩ در فروشگاه فرهنگ با رونمایی از سایت گیلگمش و همچنین فصلنامه ۶ فارسی و ٢ انگلیسی گیلگمش رونمایی خواهد شد.
 
در آئین رونمایی که ورود برای همه آزاد است فصلنامه­‌های قبلی با تخفیف ارائه می‌شوند. دست اندرکاران فصلنامه گیلگمش از خانواده بزرگ گردشگری و همچنین راهنمایان تور دعوت می­‌کند که به یاری رسانه‌ای که متعلق به حوزه میراث فرهنگی و گردشگری است بیایند و در تداوم و استمرار انتشار فصلنامه گیلگمش مشارکت داشته باشند.
 
گفتنی است که دو سایت گیلگمش هم به دو زبان فارسی و انگلیسی به صورت مجزا فعالیت می‌کنند. در هر یک از سایت‌ها علاوه بر گزیده‌ای از مطالب منتشر شده در مجله­‌ها، آخرین اخبار مربوط به مجموعه فرهنگی گلیگمش منتشر می­‌شود. در سایت فارسی گیلگمش علاقه­‌مندان می‌­توانند با ویژه­ نامه‌­های این مجموعه آشنا شوند و عکس‌­ها و فیلم‌­های مربوط به رویدادهایی را که گیلگمش برگزار کننده آن است را دنبال کنند و به صورت مستقیم با همکاران گیلگمش در ارتباط باشند و مهم‌تر از همه بتوانند مجله‌های گیلگمش را از این سایت خریداری کنند. 
 
در آئین رونمایی از فصلنامه­‌های شماره ۶ فارسی و ۲ انگلیسی گیلگمش که به مناسبت روز جهانی گردشگری انتشار یافته­‌اند، خبر انتشار گیلگمش نوجوان نیز اطلاع رسانی می‌­شود.
 
گروه فصلنامه‌های گیلگمش علاوه بر رسالت آموزشی و اطلاع­‌‌‌رسانی در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری، اهداف محیط زیستی را نیز دنبال می‌کند.
 
 رونمایی از فصلنامه‌های شماره ۶ فارسی و ۲ انگلیسی گیلگمش جمعه، ١۴ مهر، از ساعت ١٧ تا ١٩ در فروشگاه فرهنگ به آدرس میدان ولیعصر، ابتدای بلوار کشاورز، نبش برادران مظفر، پلاک ٢٨ برگزار می‌­شود.

همچنین مطالعه کنید:

دلایل قانونی اعتراض شدید مشاوران املاک به «سامانه خودنویس»

به گزارش کسب و کار نیوز ، مهرداد آرمان در گفت و گو با پایگاه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.