صفحه اصلی / ایلام بهترین ایستگاه خدمت برای" قاسم سلیمانی" است

ایلام بهترین ایستگاه خدمت برای" قاسم سلیمانی" است

به گزارش کسب و کار نیوز همان گونه که همگان اطلاع کامل دارند از سرگذشت ایلام، مشکلات، کمبودها، کاستی ها، توسعه نیافتگی و محرومیت اش در قبل و بعد از انقلاب؛ مورخان، نویسندگان و رسانه های مختلف بسیار نوشته و نگاشته اند.
از نقش بی بدیل مردم ایلام در تشکیل، تثبیت، حفظ و حراست از انقلاب و میهن اسلامی نیز مثنوی ها به رشته تحریر درآمده و منتشر شده و می شود.
پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، خادمان و استانداران زیادی بر راس مدیریتی این استان توسعه نیافته جلوس  یافته و نقش آفرینی کرده و هر آنچه در توان داشته برای توسعه، ترقی و بالندگی این استان در طبق اخلاص گذاشته و به کار بسته اند که جای بسی تقدیر و تشکر و سپاس دارد.
اما آنچه در چهار سال اخیر و در زمان استاندار بومی"محمدرضا مروارید" اتفاق افتاد و دروازه عتبات عالیات را مورد توجه قرار داد؛ صراحت لهجه، سادگی، صمیمیت، مردمی و در دسترس و آنلاین بودن" اسماعیل " بود.
از ویژگی های ارزشمند"محمدرضا" که دیگر خادمان باید به عنوان" مروارید خدمت" از آن تاسی جویند؛ تواضع مثال زدنی و مردمداری کم نظیرش بود به طوری که با فقیر و غنی، کوچک و بزرگ؛ رئیس و مرئوس برخورد و رفتاری خاضعانه توام با حسن خلق داشت و هیچگاه به خاطر ریاست تکبر نورزید و حب مسئولیت وی را از مردم  جدا نکرد و همیشه با سادگی و شیرینی تمام، حرف دلش را بر زبان جاری می ساخت.
مروارید قصه خداحافظی ما در این مدت تلاش ها، رایزنی ها و پیگیری های زیادی برای جهش و توسعه همه جانبه استان و جذب سرمایه گذاران به کار بست و تعدادی به نتیجه رسید اما محدودیت های مختلف باعث شد تا بخش اعظمی از زحمات و انتظارات اش به ثمر ننشیند و یا زمان بر هستند و باید بیشتر تلاش شود تا در آینده به بار بنشینند.  
صفا، نجابت، اصالت، سادگی، صمیمیت،صراحت لهجه، مردمداری و حسن خلق"اسماعیل" چنان دل های مردم ایلام را به خود معطوف ساخت که کاستی های عملکردی وی در دیگر حوزه های اجرایی و عمرانی چندان به چشم نیامد و صفات و ویژگی های فردی" مروارید" زبانزد عام و خاص شد.
آری! با مردم بودن و همدلی و همزبانی با خلق الله می تواند محبوبیت کم نظیر وعاقبت به خیری را به دنبال داشته باشد.
بدرقه بی نظیر استاندار بومی"محمدرضا مروارید" در سالن بزرگ آموزش فنی و حرفه ای ایلام که با حضور وزیر کشور صورت گرفت، چنان  مملو از جمعیت و خیره کننده بود که شاید" رحمانی فضلی" هم به حال"اسماعیل" و اوج محبوبیت اش در ایلام غبطه می خورد.
اینک که در دولت دوازدهم، قرعه خدمت به خادمان زوار و زائران حسینی به نام" قاسم سلیمانی" رقم خورده است و نام وی مسمای نام سردار دل ها" سردار قاسم سلیمانی" است، امیدواریم با بهره گیری از توان نیروهای خلاق، مدیر، مدبر، متعهد، متخصص و شایسته استان و پیگیری های مجدانه؛ آن چنان در" دروازه عتبات عالیات" بدرخشد و خدمات همه جانبه ساری و جاری سازد که نام و یادش همچون" سردار سلیمانی" و " مروارید" در دل ایلامیان و ایرانیان به نیکی ماندگار شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.