صفحه اصلی / بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از روند تکمیل پروژه مسکن سبز

بازدید سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش از روند تکمیل پروژه مسکن سبز

به گزارش کسب و کار نیوز سیروس عیدی پور به همراه تعدادی از معاونان و مدیران سازمان از روند ساخت و تکمیل پروژه مسکن سبز بازدید کرد.
وی در این بازدید با بیان اینکه این شهرک با هدف بهبود وضعیت معیشتی کارکنان سازمان منطقه آزاد کیش ساکن در کمپ ها و خانواده های بی سرپرست جزیره احداث شده است گفت: فاز نخست این شهرک درمراحل پایانی است و اواخر مهر ماه آماده تحویل به خانواده ها است.
عیدی پور در ادامه گفت:احداث پروره مسکن سبز که در جنوب جزیره واقع شده است از ۲۲ اسفند سال ۹۵ آغاز شده و در فاز نخست این پروژه، دو زون برای پرسنل مستقر در کمپ های معمار، صبا و مرکز اقامتی صدف در نظر گرفته شده است.
وی افزود: این شهرک در دو بلوک به نام های رز و نرگس در مجموع دارای ۴۳۲ واحد مسکونی است که از این تعداد ، ۱۶۴ واحد آن دوخوابه و ۲۶۸ واحد نیز به صورت یک خوابه ساخته شده است.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش گفت : این مجتمع مسکونی دارای ۸ هزار متر مربع محوطهاست که جهت رفاه حال ساکنان این منطقه یک مجتمع خدماتی، پارکینگ، فضای سبز و محلی برای بازی کودکان در این محوطه ساخته می شود. همچنین به منظور تامین رفاه خانواده ها جهت رفت وآمد ، خدمات دهی حمل ونقل عمومی در این شهرک راه اندازی می شود.
سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش ضمن اشاره به اینکه آب و برق این شهرک از نیروگاه شماره ۲ جزیره کیش تامین می شود، افزود: بر اساس استانداردهای اعلام شده از سوی شرکت آب و برق کیش برای این شهرک نسبت به نصب مخزن آب مصرفی و سیستم اطفاء حریق اقدام شده است.
همچنین وی ضمن اشاره به امضای قرارداد ۴۰ واحد مسکونی برای خانواده های بدون سرپرست در دوره مدیریت دکتر مونسان، اعلام کرد: طی هفته آینده نیز قرارداد ۶۰ واحد مسکونی دیگر به خانواده های بی سرپرست اهدا می شود.
شایان ذکر است این شهرک در ۳ فاز در حال تکمیل است. فاز نخست آن تا پایان این ماه، فاز دوم طی دو ماه آینده و فاز سوم تا پایان سال ۹۶ به اتمام می رسد و آماده بهره برداری می شود.

 

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.