صفحه اصلی / انتقاد کونته از زمان بازی با سیتی؛ "فقط یک روز برای استراحت داریم"

انتقاد کونته از زمان بازی با سیتی؛ "فقط یک روز برای استراحت داریم"

به‌ گزارش کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از گاردین، در ادامه بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا، چهارشنبه شب  چلسی مقابل اتلتیکو مادرید با نتیجه‌ دو بر یک به پیروزی رسید. آنتونیو کونته در نشست خبری بعد از بازی، اظهار کرد: الان وقت آن است که ما استراحت کنیم و ریکاوری داشته باشیم ، زیرا زمان کمی داریم. واقعا فکر می‌کنم که در مساله زمان برای استراحت مشکل داریم و همچنین خیلی مهم است که بتوانیم شرایط تیم‌های مختلف را آنالیز کنیم و تصمیمات درستی بگیریم.
او به بازی شنبه تیمش با منچسترسیتی اشاره کرد و گفت: باید به یاد داشته باشیم که منچسترسیتی دیروز در خانه بازی کرده است و ما امشب خارج از خانه بازی کردیم. وقتی که به لندن بر گردیم ساعت حدود چهار صبح است و ما یک روز فرصت داریم تا خود را آماده کنیم. من خیلی متعجب شدم که ما باید شنبه بازی کنیم نه یکشنبه. واقعا نمی دانم چرا؟ شنبه بازی مهمی پیش رو داریم و باید تمرکز خودمان را بالا ببریم. من باید با بازیکنانم صحبت کنم تا مطمئن شوم که شرایط خوبی دارند. چنین بازی‌هایی از ما انرژی فیزیکی و ذهنی زیادی می‌گیرد. برای همین است که من باید با همه بازیکنان صحبت کنم و تصمیمات درستی بگیریم.
سرمربی چلسی در ادامه‌ افزود: با دفاع کردن و استفاده از ضد حملات هم می‌توان بازی را برد، اما فکر می‌کنم این طور بردن بازی راضی کننده ای نیست. به جای آن بهتر است که  آمادگی خودمان را نشان دهیم. این خیلی مهم است. ما امشب نتیجه‌ مثبتی گرفتیم.

همچنین مطالعه کنید:

وصول ١١٠ هزار میلیارد تومان از ابربدهکاران مالیاتی

به گزارش کسب و کار نیوز ، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جمع خبرنگاران گفت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.