صفحه اصلی / بررسی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان کلاله استان گلستان

بررسی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان کلاله استان گلستان

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، حسین محبوبی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان در گفت گو با پایگاه اطلاع‌رسانی این اداره کل گفت: با توجه به محرومیت‌های موجود در شرق استان گلستان و شهرستان کلاله این اداره کل در راستای شکوفایی و توسعه اقتصادی و بهره‌مند شدن مردم شهرستان و روستاییان از راه مطلوب و آسفالته، تعدادی پروژه فعال در حال اجرا دارد.
وی ادامه داد: در اختیار گذاشتن زمین برای احداث ساختمان‌های اداری جهت ارائه خدمات به مردم شهرستان با توجه به محدودیت زمین در استان، از موضوعات مهمی است که این اداره کل در دستور کار خود قرار داده و در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان افزود: از دیگر مواردی که در این نشست بررسی شد در اختیار گذاشتن قیر توسط این اداره کل جهت آسفالت برخی از راه‌های روستایی و معابر شهری به‌صورت مشارکتی با دهیاری‌ها و شورای اسلامی شهرهای تازه تأسیس حوزه شهرستان کلاله بود.
محبوبی استفاده از خیرین منطقه جهت تسریع در اجرا و تکمیل برخی از پروژه‌های درخواست شده از سوی مردم محلی در حوزه شهری و روستایی را از دیگر مباحثی که در این جلسه گفتگو شد عنوان کرد.
برزگر فرماندار کلاله در این نشت علاوه بر آمادگی و همکاری لازم در جهت رفع مسائل اجتماعی اجرای پروژه‌ها و حمایت‌های لازم در این زمینه و استفاده از توان خیرین به‌عنوان یک ویژگی منحصر به فرد شهرستان، از اقدامات به عمل آمده اداره کل راه و شهرسازی در شهرستان تقدیر کرد و بیان داشت کلاله به‌عنوان یکی از شهرستان‌های بزرگ استان و وجود روستاهای فراوان نیازمند نگاه ویژه‌ای است.
گفتنی است در این دیدار کارشناسان فرمانداری، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کلاله، فرماندار کلاله را همراهی می‌کردند.

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می شود

به گزارش کسب و کار نیوز ، اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.