صفحه اصلی / مراسم روز جهانی گردشگری برگزار شد

مراسم روز جهانی گردشگری برگزار شد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری امروز چهارم مهرماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی باحضور فعالان صنعت گردشگری، سفرای کشورهای خارجی در حال برگزاری است.
 
این برنامه یک روز قبل از برگزاری روز جهانی گردشگری برگزار شده است در این مراسم طالب ریفاعی دبیرکل سازمان جهانی جهانگردی طی پیامی اعلام کرد: امسال شعار روز جهانی گردشگری «جهانگردی پایدار ابزاری برای توسعه» است. امروز هر زمان که سفر می‌کنید به هر کجا که می روید به یاد داشته باشید که به طبیعت، فرهنگ و میزبان احترام بگذارید شما می توانید همان تغییری باشید که جهان به دنبال آن است همچنین می‌توانید سفیری برای آینده بهتر باشید. پس سفر کنید لذت ببرید و احترام بگذارید.
 
در ادامه این برنامه محمد محب خدایی معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی گفت: از زمان استقرار دولت یازدهم و پس از رفع تحریم ها گردشگری در کانون توجه همه دولتمردان قرار گرفته است به یاد بیاوریم که چطور گردشگری در دوران تحریم ها دچار رکود شده بود.
 
وی گفت: ما در سال اول برنامه ششم هستم، برنامه های مکملی مانند اشتغال با هدف گذاری ۷۰ فرصت شغلی از طریق اجرای برنامه اقتصاد مقاومتی و آموزش منابع انسانی از فعالیت هایی است که در سرلوحه امور قرار گرفته است.
 
محب خدایی ادامه داد:تاکید ما بر دو محور حمایت از بخش خصوصی، تشکل های غیردولتی و ارز آوری به همراه توسعه گردشگری پایدار است.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.