صفحه اصلی / قواعد میانجی‌گری مرکز داوری اتاق ایران تصویب شد

قواعد میانجی‌گری مرکز داوری اتاق ایران تصویب شد

 قواعد میانجی‌گری مرکز داوری اتاق ایران در بیست و هشتمین نشست هیات نمایندگان با رای اعضا به تصویب رسید.
 
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل ازپایگاه خبری اتاق ایران,  قواعد تدوین شده مرکز داوری در نشست یکشنبه دوم مهرماه ۱۳۹۶ هیات نمایندگان با ۱۱۶ رای مثبت برابر با ۸۸.۸۷ درصد آرا و ۱۶ رای منفی به تصویب رسید.
 
میانجی‌گری برای حل و فصل اختلافات از جمله خدمات جدید مرکز داوری اتاق ایران است که قواعد آن از سوی متخصصان و کارشناسان تجاری و حقوقی تهیه شده است.
 
محسن محبی، رئیس مرکز داوری اتاق ایران، طی سخنانی در جمع هیات نمایندگان اتاق ایران گفت: این قواعد در جلسات هیأت مدیره مرکز مطرح و پس از اصلاحاتی تأیید و تصویب شده و برای تصویب نهایی به هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران ارائه شده است.
 
رئیس مرکز داوری اتاق ایران با اشاره به اهمیت میانجی‌گری در کنار داوری برای سازش و حل‌وفصل اختلافات میان تجار گفت: میانجی‌گری تکمیل‌کننده داوری است؛ امروز بعضی جوامع از داوری هم گذر کرده و وارد میانجی گیری شده‌اند.
 
محسن محبی افزود: در پاسخ به نیازهای که در عرضه اقتصادی به وجود آمده، ادبیات عظیمی در مورد میانجی‌گری تولیدشده است و بر همین اساس ما هم در اتاق ایران به این نتیجه رسیدیم که این قواعد را تدوین و پیاده کنیم.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.