صفحه اصلی / استکی: تعطیلی اردوها اصولی بود ولی نه برای طولانی مدت

استکی: تعطیلی اردوها اصولی بود ولی نه برای طولانی مدت

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا علیرضا استکی با اصولی دانستن تعطیل شدن اردوهای تیم ملی بوکس، تصریح کرد: به نظر من یکی از کارهای خوبی که در فدراسیون بوکس افتاد تعطیل شدن اردوها بود. با توجه به شرایط بد امکانات در اردوها این کار درست بود. نباید مقرضانه در این مورد صحبت کرد. ولی با وجود مربی کوبایی باید هر چه سریع‌تر اردوها را راه‌اندازی می‌کردیم، این طولانی شدن تعطیلات کارها را زیر سوال می‌برد. تا بازی‌های آسیایی زمان زیادی نداریم و بهتر بود اردوها را هرچه زودتر برگزار می‌کردیم.
او همچنین افزود: به نظر من تعطیلی اردوها اتفاق خوبی بود چون با توجه به شرایط حاکم ملی‌پوشان از نظر روحی و روانی آسیب می‌دیدند و این اصلاً خوب نبود. اردوها را که تعطیل کردیم باید هرچه زودتر با برطرف کردن مشکل‌ها تمرینات را آغاز می‌کردیم نه اینکه برای بعد از مسابقه‌های قهرمانی کشور برنامه‌ریزی کنیم. زمان را نباید از دست داد.
مربی تیم ملی بوکس درباره برگزار نشدن اردوهای تیم ملی جوانان پس از اتمام رقابت‌های کشوری توضیح داد: رقابت‌های قهرمانی جوانان کشور تمام شد و پس از آن هم رقابت‌های بزرگسالان تمام می‌شود، تا آن زمان خوابگاه نصرت آماده نشود باید بگویم که فقط زمان را از دست داده‌ایم. اگر قرار است باز هم در کانکس‌های شیرودی بخوابیم نباید اردوها را تعطیل می‌کردیم. بهتر است هر چه سریع‌تر مشکل‌های موجود را برطرف کنیم.
وی ادامه داد: باید صبر کرد و زمان داد تا ببنیم آقای داوری و وزارت ورزش چه برنامه‌هایی دارند. وقتی کسی افراد کمیته‌ها در یک فدراسیون را تغییر می‌دهد قطعاً اهداف دیگری به جز سرپرستی در فدراسیون هم دارد. فکر می‌کنم باید به آقای داوری زمان بدهیم تا برنامه‌های خود را عملی کند. باید منابع مالی به او کمک کنند و خود داوری هم گفته بودند که می‌توانند منابع مالی را به فدراسیون جذب کنند. امیدوارم هر چه زودتر بوکس به شرایط عادی و خوب خود باز گردد.
او در پاسخ به این سوال که آیا همکاری با مربی کوبایی تیم ملی در ادامه راه خوب است یا خیر، توضیح داد: من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر کنم چون خود یک گزینه برای مربیگری تیم ملی هستم و ممکن است برداشت‌های اشتباهی از صحبت‌های من شود. تیم کوبا امسال به پنج مدال طلا در جهان رسید و این یعنی مربی کوبایی(خیمنز) سطح خوبی دارد. او می‌تواند یک برند برای بوکس ایران باشد و بهتر است برنامه‌های مورد نیاز او را مهیا کنیم تا به نتایج خوبی برسیم. در حال حاضر او بهترین گزینه برای سرمربیگری تیم ملی است.
علیرضا استکی در پایان این گفت و گو درباره بوکسی بودن یا نبودن رئیس آینده فدراسیون بوکس اظهار کرد: در حال حاضر نمی‌توانم راجع به این مسئله صحبت کنم اما به زودی در این باره نظرات خود را اعلام می‌کنم.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.