صفحه اصلی / پهلوان عباس زندی در ICU

پهلوان عباس زندی در ICU

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، پهلوان عباس زندی دارنده مدال طلای قهرمانی جهان در سال ۱۹۵۴ ، طلای بازی‌های آسیایی در سال ۱۹۵۸ و سرمربی تیم‌ ‌ملی کشتی آزاد ایران در  المپیک‌های ۱۹۶۴ توکیو و ۱۹۶۸ مکزیکو سیتی در بخش مراقبت‌های ویژه‌ ( ICU ) بیمارستان جم بستری شده است. به گفته پزشکان الکترولیت خون پهلوان زندی نامنظم شده است.
زندی که چهار دوره پهلوان کشور و دارای بازوبند پهلوانی بوده، متولد ۱۳ خرداد سال ۱۳۰۹ است.وی با ۱۹ سال سن در سال ۱۳۲۸ برای نخستین بار عنوان پهلوانی ایران را بدست آورد و عنوان جوانترین پهلوان ایران را بدست آورد.
علی زندی فرزند وی در گفتگو با ایسنا درباره آخرین وضعیت پدرش اظهار کرد:میزان الکترولیت موجود در خون پدرم به هم خورده و همین امر مشکلاتی را برای وی بوجود آورده است.خوشبختانه وضعیت وی از روز نخست که در بیمارستان بستری شده بهتر است و امیدوارم با دعای خیر مردم هر چه زودتر از بیمارستان ترخیص شود.
وی درباره حمایت‌های انجام شده مسئولان از پهلوان عباس زندی پس از بستری شدن در بیمارستان نیز گفت:صندوق حمایت از قهرمانان تمامی کارهای مربوط به بستری شدن و امور بیمه‌ای پدرم را انجام دادند که جا دارد از آن‌ها تشکر کنم.رسول خادم رییس فدراسیون کشتی نیز در تماسی که با من داشتند برای هرگونه کمک اعلام آمادگی کردند.

همچنین مطالعه کنید:

بازگشت ۴ هزار واحد تولیدی به چرخه صنعت

به گزارش کسب و کار نیوز ، سعید صادقی مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.