صفحه اصلی / آلگری: مردم تنها قهرمان را به یاد می‌آورند

آلگری: مردم تنها قهرمان را به یاد می‌آورند

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از مدیاست، یوونتوس ششمین برد پیاپی خود را در فصل جاری رقابت‌های سری A به دست آورد.
شاگردان آلگری در داربی شهر تورین به مصاف همشهری خود تورینو رفتند و توانستند با نتیجه‌ قاطع ۴ بر صفر به پیروزی برسند.
آلگری در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. از وقتی که حریف ۱۰ نفره شد کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفتیم و با اقتدار سه امتیاز را کسب کردیم. تورینو هم روی اشتباهات ما دو بار در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما خوشبختانه در نهایت دروازه‌ ما بسته ماند.
او ادامه‌ داد: تورینو تیم خوب و با کیفیتی نشان داده است و پیروزی برابر این تیم اصلا آسان نیست. این دیدار بهترین فرصت برای آماده کردن ما برای لیگ قهرمانان اروپا بود.
آلگری در ادامه‌ صحبت‌های خود نیز درباره نیمکت نشینی ایگواین، توضیح داد: ما بازی‌های حساسی پیش رو داریم و باید به ستاره‌های بزرگ خود استراحت داد. ایگواین بازیکن بزرگ و مهمی برای ما به شمار می‌آید و طبیعی است که باید به او استراحت داد تا فشار زیادی را تحمل نکند. از مانژوکیچ به خاطر بازی‌های خوبی که به نمایش می‌گذارد تشکر می‌کنم. او بازیکن بسیار خوب و پر تلاشی است. مانژوکیچ هم توان بدنی بالایی دارد و هم از نظر فنی بسیار خوب است.
 
یوونتوس با وجود پیروزی در این دیدار با تفاضل گل کمتر نسبت به ناپولی در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.
 
سرمربی یووه درباره رقابت تنگاتنگ با ناپولی برای کسب عنوان قهرمانی، گفت‌: ناپولی فوتبال خوبی را به نمایش می‌گذارد اما مردم تنها تیم قهرمان را به یاد می‌آورند و نایب قهرمان یا تیمی که سوم می‌شود اصلا به خاطر نمی‌آید.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.