صفحه اصلی / هیات تجاری اتاق ایران در راه اسپانیا

هیات تجاری اتاق ایران در راه اسپانیا

هیات ۳۰ نفره اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به سرپرستی غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران امشب تهران را به مقصد مادرید ترک می‌کند.
 
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه خبری اتاق ایران ,هیات ایرانی متشکل از فعالان بخش خصوصی در زمینه‌های کشاورزی، صنایع غذایی، گردشگری، مالی و بانکی، معدن، پتروشیمی، ساختمان‌سازی و انرژی‌های تجدیدپذیر است. در این سفر، کیوان کاشفی عضو هیات رئیسه اتاق ایران، محمدرضا کرباسی معاون امور بین‌الملل اتاق ایران و محمدرضا عرب مدیر روابط عمومی اتاق ایران، غلامحسین شافعی را همراهی می‌کنند.
 
اسپانیا پس از آلمان، انگلیس، فرانسه و ایتالیا، پنجمین اقتصاد بزرگ اروپاست. حجم تولید ناخالص داخلی (GDP) اسپانیا در سال ۲۰۱۶، بیش از ۱.۲ تریلیون دلار بوده است. حجم صادرات ایران به اسپانیا در سال ۲۰۱۶ بیش از ۹۹۹ میلیون دلار اعلام شده که نزدیک به ۸۰۰ میلیون دلار آن مربوط به نفت خام است. حجم واردات ایران از اسپانیا طی همین مدت ۴۰۳ میلیون دلار بوده است.
 
ملاقات‌های هیات ایرانی با طرف‌‌های اسپانیایی از روز دوشنبه سوم مهرماه آغاز می‌شود. این هیات روز سه‌شنبه، چهارم مهرماه، در شهر مادرید در همایش تجاری اسپانیا-ایران شرکت خواهد کرد. رئیس اتاق بازرگانی اسپانیا، مدیرکل امور بین‌الملل وزارت اقتصاد اسپانیا، فعالان بخش خصوصی اسپانیا و سفیر ایران در مادرید در این همایش حضور خواهند داشت. فعالان اقتصادی دو طرف همچنین در مذاکرات رو در رو شرکت خواهند داشت. هیات اتاق ایران روز ۵ مهر به شهر والنسیا می‌رود و ضمن ملاقات با مقام‌های محلی والنسیا در همایش تجاری با فعالان اقتصادی این شهر شرکت خواهند کرد.

همچنین مطالعه کنید:

آیت الله رئیسی: تولید شرط داشتن اقتصادی مقاوم در برابر تکانه‌ها است

به گزارش کسب و کار نیوز ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز پنجشنیه در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.