صفحه اصلی / مورینیو: برداشتن جام اتحادیه به سود ما خواهد شد

مورینیو: برداشتن جام اتحادیه به سود ما خواهد شد

به‌ گزارش ‌کسب و کار نیوز ‌و ‌به نقل از اسکای اسپورت، منچستریونایتد در جام اتحادیه انگلیس از برتون پذیرایی کرد و توانست با نتیجه‌ چهار بر یک به پیروزی برسد. ژوزه مورینیو در نشست خبری بعد از بازی این گونه واکنش نشان داد: بازی خوبی بود و بازیکنان انتظارات را برآورده کردند. چنین بازی‌هایی خطرناک است و نباید هیچ حریفی را دست کم گرفت. همه بازیکنان انگیزه لازم را داشتند و خوشحالم که تلاش ما جواب داد و توانستیم به دور بعد راه پیدا کنیم.
مورینیو درباره این سوال که آیا مخالف برگزاری جام اتحادیه است، این گونه پاسخ داد: جام اتحادیه یک رقابت شناخته شده و شناسامه دار در انگلیس است و ما هم باید پایبند به این رقابت باشیم اما  باید این را هم گفت‌ که اگر این رقابت برداشته شود تیم های انگلیسی در رقابت‌های اروپایی بهتر کار خواهند کرد و این یک واقعیت است. با این حال ما هم در جام اتحادیه به قوانین احترام می گذاریم و نهایت تلاش خود را به کار می گیریم.
سرمربی شیاطین سرخ درباره بازی، گفت‌: بازی خوبی بود اما بسیار خوب بازی نکردیم. مهم کسب پیروزی بود و خوشبختانه بازیکنان ماموریت خود را انجام دادند. بر این باور هستم که بازی حرفه‌ای را به نمایش گذاشتیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. آن چه که باعث خوشحالی من در این دیدار شد این بود که بازیکنان با نهایت جدیت بازی کردند و با وجود این که بازی سه بر صفر هم شده بود، اما  باز دست از تلاش برنداشتند.
مورینیو در پایان سخنان خود به ستایش از آنتوان مارسیال پرداخت و گفت‌: مارسیال بازی به بازی در حال‌ بهتر شدن است. او می خواهد سرنوشت ساز ظاهر شود و می‌تواند به بازیکنی تاثیر گذار برای ما تبدیل شود.

همچنین مطالعه کنید:

کاهش بسیار جزئی نرخ بهره بین بانکی در هفته اول اردیبهشت

به گزارش کسب و کار نیوز ، در هفته منتهی به ۵ اردیبهشت ماه نرخ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.