صفحه اصلی / فروش بلبرینگ‌های چینی با بسته‌بندی برند معتبر بلبرینگ‌سازی تبریز

فروش بلبرینگ‌های چینی با بسته‌بندی برند معتبر بلبرینگ‌سازی تبریز

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از خبرگزاری تسنیم از تبریز، سعید شبستری خیابانی صبح امروز در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه در دوران مدیریت جبارزاده در آذربایجان شرقی خدمات خوبی در استان ارائه شد اظهار کرد: بخشی از مشکلات بخش خصوصی که در استان قابل حل بود در دوره مدیریتی ایشان در شورای گفت‌وگو به حداقل رسید و کارهایی که در توان استان بود انجام گرفت.
وی با بیان اینکه با اقدامات و تصمیمات صورت گرفته در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در آذربایجان شرقی، این شورا همیشه رتبه‌های برتر کشوری را در این زمینه کسب کرده است، افزود: در سه ماهه اول امسال هم این شورا رتبه دوم کشوری شورای گفت‌وگو را کسب کرد که نشان از تلاش مدیران ارشد استان برای حل مشکلات بخش خصوصی است. 
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه بخش غیر دولتی ما با نرخ سود و بهره بانکی و… گریبان گیر است گفت: نه تنها انتظارات بخش تولید محقق نشده بلکه نظر نمایندگان و دولت هم با این شرایط نرخ سود تامین نمی‌شود. 
وی با اشاره به اینکه امید و آرزوی ما تسهیلات ۴ درصد است تصریح کرد: اکنون بر اساس واقعیت باید راهکار لازم اندیشیده شود تا تولید ما آسیبی نبیند. 
معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به اینکه یکی از موانع اصلی استان در سال ۹۲ موقع تحویل استانداری مشکلات واحدهای تولیدی بود تصریح کرد: در اوایل واگذاری ماشین آلات تراکتورسازی تبریز که مشکل دار بود، در جلسه‌ای که با رئیس سازمان خصوصی سازی برگزار شد، مطرح کردیم که طبق قانون باید هر سه ماه یکبار وضعیت واگذاری پایش می‌شد ولی این اتفاق نیافتاد و کارخانه با مشکلات جدی در حال از بین رفتن بود.
وی با اشاره به اینکه قوانین خوبی داریم ولی اجرای قانون درست نیست خاطرنشان کرد: اصل ۴۴ و قوانین بالادستی خوب است ولی در اجرا با مشکل جدی مواجه هستیم. 
سرپرست استانداری آذربایجان شرقی به مشکلات جدی ایجاد شده برای برند بین المللی بلبرینگ سازی تبریز پس از واگذاری اشاره کرد و گفت: زمانی داشتیم که محصولات این شرکت در آلمان و اروپا مشتری خوبی داشت ولی امروز پس از واگذاری به افرادی با عدم اهلیت، از چین بلبرینگ وارد کرده و با بسته بندی به نام بلبرینگ تبریز می فروشند که باعث از بین رفتن اعتبار این برند شد.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.