صفحه اصلی / کمپین حمایت از افراد کارتن خواب در استان کرمانشاه تشکیل می‌شود

کمپین حمایت از افراد کارتن خواب در استان کرمانشاه تشکیل می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، امید قادری امروز پنج شنبه  در مراسم جشن"مهربانی در مهر" که با هدف جمع آوری کمک های نقدی و غیرنقدی برای دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی و نیازمند در محل پارک نوبهار کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: کمک به افراد آسیب دیده در جامعه همان داشتن حس مسئولیت است که امروزه در جوامع پیشرفته به آن توجه جدی دارند.
وی با تأکید بر تقویت حس مسئولیت اجتماعی در جامعه، گفت: نه تنها دولت ها و حکومت ها، بلکه تمامی آحاد جامعه در برابر افراد آسیب دیده و نیازمند مسئول هستند.
به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، امسال در راستای کمک به دانش آموزان نیازمند در آستانه سال تحصیلی جدید توسط بهزیستی شهرستان کرمانشاه کمپین حمایت از دانش آموزان تشکیل شد که با استقبال بسیاری از علاقه مندان و خیرین همراه شد.
دکتر قادری با اشاره به حضور کودکان در کنار والدین و شرکت آنها در این مراسم، اضافه کرد: هیچ سرمایه گذاری بالاتر از این نیست که حس مسئولیت اجتماعی فرزندان و کودکان ما با حضور در این مراسمات در آینده تقویت شود.
این مسئول با بیان اینکه معاونت مشارکت های بهزیستی استان واقع در کرمانشاه، خیابان ویلا در تمامی ایام سال آماده دریافت کمک های مردم و خیرین و همچنین مشارکت های مردمی در تمام زمینه هاست، خاطرنشان کرد: حساب مشارکت مردمی بهزیستی استان نیز به شماره ۲۳۴۵۳۶۳۸۰۰ نزد بانک ملت نیز آماده دریافت کمک های نقدی است.
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه همچنین با توجه به در پیش بودن فصل سرما و نیازمندی افراد کارتن خواب به کمک های خیرین و مردم، برنامه بعدی بهزیستی استان را تشکیل کمپین حمایت از افراد کارتن خواب در آینده ای نزدیک عنوان کرد.

همچنین مطالعه کنید:

امضای قرارداد توسعه زیرساخت شهر هوشمند بین ایرانسل و شهرداری قائمشهر

به گزارش کسب و کار نیوز ، بعدازظهر دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳، طی جلسه‌ای در …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.