صفحه اصلی / سایپا بهبود کیفیت را از وانت خود آغاز کرد

سایپا بهبود کیفیت را از وانت خود آغاز کرد

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پرشین خودرو، در جدول وانت بارهای تولیدی نام ۷ محصول به چشم می خورد که اگر وانت تندر را از سایرین جدا کنیم بقیه همه تک ستاره هستند و از لحاظ کیفی حرفی برای گفتن ندارند.
وانت مزدا تک کابین و دوکابین، وانت آریسان، وانت نسیان آبی رنگ معروف همه جزو تک ستاره های کیفی هستند که البته اگر گزینه ای به نام بی ستاره داشتیم، شاید تعدادی از این لیست بی ستاره می شدند.
اما در مرداد ماه خبر ۲ ستاره شدن وانت سایپا ۱۵۱ بسیار خوشحال کننده بود البته نه از این لحاظ که این محصول دو ستاره شده است بلکه به این دلیل باید خوشحال باشیم که نشان می دهد فعل خواستن و تغییر کیفی در سایپا صرف شده و مدیران فهیم این مجموعه خودروسازی قدم به قدم در حال اعمال تغییراتی در تولید خود هستند.
کمتر کسی می تواند وضع وخیم سایپا در سال های گذشته را از یاد ببرد، یکی از بزرگترین شرکت های خودروسازی منطقه کاملا ورشکسته شده بود و به قول اهل فن در حال کشیدن نفس های آخر بود اما ورو یک مدیریت کاردان و تازه نفس با کارهای نو و فکرهای تازه، ورق را کاملا برگرداند و این مجموعه خودروسازی ورشکسته حالا از این مهم و مشکل عبور کرده و حالا دیگر باید به فکر کیفی سازی باشد.
در ۲ سال گذشته در عین تغییر ماهیت برخی تصمیم گیری ها که منجر به رفع مشکل اقتصادی شد، نیم نگاهی به توسعه محصول نیز در این شرکت دیده شد که ورود محصولاتی مانند ساندرو استپ وی و چانگان از این دست است اما حالا باید به فکر بهبود کیفی محصول بود اتفاقی که خیلی زود کلید خورد و اولین تاثیر آن را در جدا شدن نام وانت سایپا ۱۵۱ از لیست تک ستاره های خودروهای کار و تجاری می توان به عینه دید.
شاید بگویید این وانت کوچک کجا و نیسان آبی کجا! اما هر محصول را باید در رنج خود سنجید برای بسیاری از کارهای خدماتی مانند کترینگ ها این خودرو بسیار به کار آمده و توانسته نیاز مردم را به خوبی رفع کند.
وانت سایپا ۱۵۱ توانسته است نمره قبولی از مردم بگیرد و حالا با افزایش کیفیت آن که امید می رود هر ماه بهتر شود، دیگر جای هیچ شکی نیست که سهم خود رادر بازار کسب و کارهای کوچک به خوبی افزایش می دهد و شاید دیگر به جای دیدن وانت آبی چشممان به دیدن وانت کوچک اما کارآمد سایپا ۱۵۱ عادت کند.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.