صفحه اصلی / ۷۰۰ برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در ایلام اجرا می شود

۷۰۰ برنامه مختلف در هفته دفاع مقدس در ایلام اجرا می شود

 سرهنگ محمدرضا شرف بیانی در نشست با اصحاب مطبوعات و رسانه های استان ایلام با بیان اینکه امسال سی و هفتمین سالگرد هفته دفاع مقدس با شعار «من انقلابی ام» گرامی داشته می شود، اظهارداشت: در سال جاری، هفته دفاع مقدس با ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، بازگشایی مدارس و دانشگاه ها متقارن شده که همین عاشورا و حرکت عظیم امام حسین (ع) الگوی دفاع مقدس بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز ، وی با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی جهان و خاورمیانه که ایران با دفاع مقدس در مقابل تهاجم دشمنان و قدرت های بزرگ ایستادگی کرده است، افزود: سردمداران استکبار جهانی در تریبون های بین المللی قلدری کرده و سخن پراکنی می کنند، اما ایران اسلامی با تکیه بر دفاع مقدس توانسته با زورگویان بین المللی مقابله کند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام به حمایت رژیم جعلی اسرائیل از همه پرسی اقلیم کردستان عراق اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: این موضوع نشان دهنده توطئه استکبار جهانی برای بر هم زدن منطقه است و سیاست جمهوری اسلامی ایران، حفظ تمامیت ارضی کشورهای منطقه و اسلامی است.
سرهنگ محمدرضا شرف بیانی با اشاره به شعار امسال هفته دفاع مقدس «من انقلابی ام»، ادامه داد: مقام معظم رهبری بیان داشته اند که در هر چالشی که انقلابی بوده ایم، پیروز شده و هر گاه از این شعار عقب بوده ایم، دشمن توانسته قدم هایی بردارد.
وی از تشکیل ۱۲ کمیته مختلف در ستاد هفته دفاع مقدس استان ایلام خبرداد و گفت: برنامه های هفته دفاع مقدس به همه اقشار و آحاد جامعه ارتباط دارد و بایستی نگاهمان به این برنامه ها، فرا جناحی باشد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام به رژه نیروهای مسلح استان در روز ۳۱ شهریورماه اشاره کرد و بیان داشت: پخش ۴۰۰ دقیقه برنامه در سیمای استان و ۶۰۰ دقیقه برنامه رادیویی، اعزام راویان دفاع مقدس به مدارس، آشنایی کودکان با دفاع مقدس در کانونهای پرورش فکری کودکان و نوجوانان در قالب بیان خاطرات، اجرای ۲۳ برنامه در قالب شب شعر و تئاتر خیابانی و … از برنامه های اجرایی در هفته دفاع در استان خواهد بود.
سرهنگ محمدرضا شرف بیانی با اشاره به اجرای ۷۰۰ برنامه مختلف در سراسر استان با همکاری تمامی دستگاه های اجرایی و اقشار مختلف مردم، یادآور شد: اصحاب مطبوعات و رسانه های استان، بایستی نقاط برجسته و قوت دفاع مقدس استان را که معرفی نشده بازگو کنند.
وی با بیان اینکه فداکاری ها و گمنامی های دوران دفاع مقدس در استان بسیار است، افزود: آرامشی که امروز در ایران اسلامی داریم، مرهون خدا شهدا و رشادت های رزمندگان دوران دفاع مقدس است.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام با تأکید بر اینکه در سطح استان زیرساخت یادمان ها کافی نیست، خاطرنشان ساخت: در استان ۸ یادمان ملی، ۱۲ یادمان استانی و ۴۴ یادمان شهدای گمنام وجود که ۷۰ درصد آنها تکمیل شده و برای توسعه زیرساخت یادمان های استان در سال جاری ۸۰ میلیارد ریال اعتبار درخواست کرده ایم که امیدواریم این میزان اعتبار جذب شود.

همچنین مطالعه کنید:

رشد ۲۰ درصدی تخصیص اعتبارات عمرانی در سال گذشته/ بودجه ۱۴۰۳ فاقد کسری است

به گزارش کسب و کار نیوز، داود منظور در صفحه خودش در فضای مجازی نوشت: …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.